Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od sierpień
sierpień
piotrek19731
piotrek19731
Poziom 9, Poszukiwacz
Poziom 9, Poszukiwacz
Punkty: 1132
6
14
0
0
offline
ostatnia aktywność: 28-08-2019 22:00

Osiągnięcia

Pierwsze lądowanie

1 like

1 odpowiedź

poszanowanie Klienta

sebaswiderskiwitaj i dzięki za odpowiedź, reklamacja oczywiście będzie, jednak dopiero po usunięciu usterki, jako, że nie wiem ile to jeszcze potrwa, awaria nastąpiła zaraz po przejściu na światłowód, technicy zamontowali sprzęt i wszystko było okej, jedna [...]

poszanowanie Klienta

sebaswiderskiże tak spytam, czy przy braku świadczenia usługi przez 18 dni z rzędu i 2 zgłoszeniach w tym czasie mogę zerwać umowę z orange bez kary?

poszanowanie Klienta

Morciakw moim przypadku, po podaniu numeru zgłoszenia i zdaniu funboxa pani w salonie godzinę czekała na akceptację z centrali ... tak, żyjemy w innych matrixach

poszanowanie Klienta

sebaswiderskiwitaj i dzięki za odpowiedź, reklamacja oczywiście będzie, jednak dopiero po usunięciu usterki, jako, że nie wiem ile to jeszcze potrwa, awaria nastąpiła zaraz po przejściu na światłowód, technicy zamontowali sprzęt i wszystko było okej, jedna [...]

poszanowanie Klienta

Morciakw moim przypadku, po podaniu numeru zgłoszenia i zdaniu funboxa pani w salonie godzinę czekała na akceptację z centrali ... tak, żyjemy w innych matrixach

poszanowanie Klienta

a to co sugerujesz, że funboxa wymieniałem 10dni?