6
Postów
14
Kudo
0
Rozwiązania
Pierwsze lądowanie
1 like
1 odpowiedź
24-08-2019 06:59
sebaswiderskiwitaj i dzięki za odpowiedź, reklamacja oczywiście będzie, jednak dopiero po usunięciu usterki, jako, że nie wiem ile to jeszcze potrwa, awaria nastąpiła zaraz po przejściu na światłowód, technicy zamontowali sprzęt i wszystko było okej, jedna [...]
23-08-2019 21:31
sebaswiderskiże tak spytam, czy przy braku świadczenia usługi przez 18 dni z rzędu i 2 zgłoszeniach w tym czasie mogę zerwać umowę z orange bez kary?
22-08-2019 19:46
Morciakw moim przypadku, po podaniu numeru zgłoszenia i zdaniu funboxa pani w salonie godzinę czekała na akceptację z centrali ... tak, żyjemy w innych matrixach
24-08-2019 06:59
sebaswiderskiwitaj i dzięki za odpowiedź, reklamacja oczywiście będzie, jednak dopiero po usunięciu usterki, jako, że nie wiem ile to jeszcze potrwa, awaria nastąpiła zaraz po przejściu na światłowód, technicy zamontowali sprzęt i wszystko było okej, jedna [...]
22-08-2019 19:46
Morciakw moim przypadku, po podaniu numeru zgłoszenia i zdaniu funboxa pani w salonie godzinę czekała na akceptację z centrali ... tak, żyjemy w innych matrixach
22-08-2019 19:19
a to co sugerujesz, że funboxa wymieniałem 10dni?