- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
Od kilku dni (po 7 lipca) poczta wychodząca na adresy w domenie @gmail.com jest blokowana z bzdurnym komunikatem polsko-angielskim:
"An error occurred while sending mail. The mail server responded:
4.7.1 <??????@gmail.com>: Recipient address rejected: Policy Rejection - Konto zablokowane / Abuse. Go away. .
Please check the message recipient "??????@gmail.com" and try again."
Sprawdzałem na kilku kontach w tej domenie, adbiorcy nigdy nie byli skompromitowani, mają małą aktywność. Poczta przychodząca akceptuje emaile z tej domeny. Jak na razie nie udało mi się skontaktować z pomocą Orange. Co można zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
@emjotbinU mnie śmiga bez problemu @gmail.com ze starej poczty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
Faktycznie, z portalu poczta wychodzi jak trzeba. Problem w tym, że glównym użytkownikiem jest starsza pani, teściowa, która jest silnie ograniczona technicznie i umie używać tylko klienta poczty Thunderbird.
@Piotrekk55 Adresaci na @gmail.com nigdy nie wysłali nawet śladu spamu. Nigdy też nikt się nie włamał na te konta. Ostatnia aktywność to była wymiana życzeń z wnukiem (Piotra w czerwcu i urodziny w lipcu), odpowiedź na zdjęcia prawnuka od mojej żony i jakaś wymiana ze mną. To są wszystko trzy adresy na @gmail.com. Ostatni email był 6/7. Komunikat o błędzie wskazuje na konto adresata, które jest blokowane w poczcie wychodzącej. Nie ma problemu z pocztą przychodzącą z kont wspomnianych wyżej. Dla mnie to nie ma sensu: blokowana jest poczta do adresu, który jest oznaczony jako spam. Spodziewałbym się odwrotnie, blokowanie poczty z adresu podejrzaanego o spam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/Multi-Box-Problem-z-wys%C5%82aniem-poczty-email/td-p/47090
https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/poczta-neostrada-problem-...
https://productforums.google.com/forum/#!msg/gmail-pl/RGxo0H9-l54/cBBy4jT4BgAJ
i większość odpowiedzi jest ode mnie (ale ok można samemu szukać). Ale takie mam podejrzenie - kiedyś pracowałem na "słuchawce" w Orange i "od wielkiego dzwonu" takie sytuacje się zdarzały.
Możesz też wykonać testy zakładając nową skrzynkę w domenie pomarańczowych i podejrzewam, że problemu nie będzie. Poczta neostrady jest stara i niestety nie zawsze komunikaty są precyzyjne. Dodatkowo wybacz może trochę dziwne podejrzenie i niekonieczne stosowne, i z góry przepraszam, ale może ta Pani ma zainstalowany jakiś wirus który w tle rozsyła pocztę. To mnie tylko potwierdza że to może być to.
Inna jeszcze przyczyna choć wydaje mi się, że mała prawdopodobna to kwestia szyfrowania i wysyłki wiadomości po porcie 25. Należało by włączyć szyfrowanie i zmienić port.
Ponadto jak wrzucisz w wyszukiwarkę frazę "Recipient address rejected: Policy Rejection - Konto zablokowane / Abuse. Go away. ." jest kilka innych podpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
Zgodnie z instrukcją SMTP jest na porcie 587 bez szyfrowania. Wydaje mi się, że na koncie neostrada poczta nie używa szyfrowania. Znam te posty, nie widzę na nich jasnej odpowiedzi. Używając TeamViewer'a komputer został przeskanowany przez Defendera, AVG, adwcleaner, SUPERAntiSpyware i Spybot. Przejrzałem też Servisy, biegające procesy i listę startową. Cały Bloat jast zablokowany, Anti-Beacon ustawiony na prawie max. Wszystko jest czyste i koszerne. Pozostaje mi napisanie teściowej szczegółowej instrukcji co mówić i numer telefonu do BOK. Dziękuję Piotrze za poświęcony mi czas.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
Na infolinii może być trudno się przebić. Ale nie wiem czy przez np czat tego nie można zgłosić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta wychodząca blokowana
@emjotbinJak używasz klienta poczty Thunderbird to może warto sprawdzić ustawienia SMTP i inne masz tutaj https://chmura.orange.pl/pomoc/kategorie/jak-skonfigurowac-program-do-obslugi-poczty/
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »