Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

poczta neostrada - problem z wysyłaniem wiadomości


Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

poczta neostrada - problem z wysyłaniem wiadomości

Dzień dobry,

 

założyłem konto tej stronie celem rozwiązania problemu z pocztą neostrada. Poprzednio dwukrotnie próbowałem skontaktować się z orange przez adres mailowy forum.orange@orange.com, ale niestety póki co nie ma odzewu.

 

Problem z pocztą neostrada polega na niemożności wysyłania wiadomości. 8.02.2017 podczas wysyłania wiadomości opcją "prześlij dalej" pojawił się następujący komunikat:

 

 

Błąd SMTP (450): Nie można dodać odbiorcy "wocka_marcin@wp.pl" (4.7.1 <wocka_marcin@wp.pl>: Recipient address rejected: Policy Rejection - Konto zablokowane / Abuse. Go away.).

 

 

od tego momentu nie mogę wysyłać wiadomości. Nazwa konta to jwocka@neostrada.pl

 

Umowa z TP o świadczeni usług neostrady sięga 10.03.2008 roku, a w międzyczasie podpisałem kilka innych umów, dlatego nie mogłem zalogować się do panelu konfiguracyjnego, bo takie były zalecenia na forach przy podobnych problemach z pocztą.

Konto pocztowe nie było używane od paru lat i miałem zamiar zarchiwizować stare wiadomości, przysyłąjąc je dalej na inne aktualne konto. Jest to jednak na ten moment niemożliwe.

 

 

Bardzo proszę o pomoc i przede wszystkim kontakt w tej sprawie.

 

 

Pozdrawiam serdecznie

Marcin Wocka

2 ODPOW. 2

Poziom 35, Ekspert
  • 2836
  • 4616
  • 122

poczta neostrada - problem z wysyłaniem wiadomości

Witam

 

Jesteś kolejną osobą z problemem związanym z pocztą "neostrada". Tutaj prowadzimy już dyskusję na ten temat...


Poziom 40, Guru *****
  • 30574
  • 24521
  • 1306

poczta neostrada - problem z wysyłaniem wiadomości

Wg mnie skontaktuj się BOK 510100100 - dział techniczny i poproś o odblokowanie skrzynki.
Po odblokowaniu zmień hasło.

Komunikat sugeruje, że skrzynka została zablokowana za rozsyłanie spamu.