- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta neostrada - problem z wysyłaniem wiadomości
Dzień dobry,
założyłem konto tej stronie celem rozwiązania problemu z pocztą neostrada. Poprzednio dwukrotnie próbowałem skontaktować się z orange przez adres mailowy forum.orange@orange.com, ale niestety póki co nie ma odzewu.
Problem z pocztą neostrada polega na niemożności wysyłania wiadomości. 8.02.2017 podczas wysyłania wiadomości opcją "prześlij dalej" pojawił się następujący komunikat:
Błąd SMTP (450): Nie można dodać odbiorcy "wocka_marcin@wp.pl" (4.7.1 <wocka_marcin@wp.pl>: Recipient address rejected: Policy Rejection - Konto zablokowane / Abuse. Go away.).
od tego momentu nie mogę wysyłać wiadomości. Nazwa konta to jwocka@neostrada.pl
Umowa z TP o świadczeni usług neostrady sięga 10.03.2008 roku, a w międzyczasie podpisałem kilka innych umów, dlatego nie mogłem zalogować się do panelu konfiguracyjnego, bo takie były zalecenia na forach przy podobnych problemach z pocztą.
Konto pocztowe nie było używane od paru lat i miałem zamiar zarchiwizować stare wiadomości, przysyłąjąc je dalej na inne aktualne konto. Jest to jednak na ten moment niemożliwe.
Bardzo proszę o pomoc i przede wszystkim kontakt w tej sprawie.
Pozdrawiam serdecznie
Marcin Wocka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta neostrada - problem z wysyłaniem wiadomości
Witam
Jesteś kolejną osobą z problemem związanym z pocztą "neostrada". Tutaj prowadzimy już dyskusję na ten temat...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
poczta neostrada - problem z wysyłaniem wiadomości
Po odblokowaniu zmień hasło.
Komunikat sugeruje, że skrzynka została zablokowana za rozsyłanie spamu.