Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 29, Specjalista
  • 6470
  • 5790
  • 69

mój orange nie mogę zgłosić awarii

@losiekpierwszyy , jeżeli w opcji umowy masz zagwarantowaną minimalną przepustowość, to sam router nie jest od poprawy jakości świadczonej usługi. Możesz się przekonać o tym w panelu tego swojego routera (192.168.1.1) i po wpięciu nowego FB2 zobaczysz wynik przybliżony do pierwszego FB. Pod warunkiem, że linia jest mniej więcej stabilna. Zaletą FB 2 jest sam wygląd i lepszy model od starego, natomiast samo sterowanie zarówno w panelu, jak i poprzez aplikację FunBox, daje Ci większy komfort w pojmowaniu czytelnego interfejsu, także diagnostycznego.

Zespół Nasz Orange
  • 478
  • 1464
  • 30

mój orange nie mogę zgłosić awarii

Hejka Szczęśliwa kobieta @losiekpierwszyy - przychylam się do słów @burebusek wymiana FB1 na FB2 ( nawet jeżeli okazałoby się, że obecny modem jest w pełni sprawny ) jest na plus - nowsze urządzenie od strony technologicznej - nazwijmy to - "mocniejsze". W sytuacji uszkodzenia obecnego modemu, podstawienie nowego-sprawnego za skutkuje rozwiązaniem Twojego problemu.

 

PS. Po zgłoszeniu do ekipy technicznej w tego typu sprawach w 99% sytuacji jest uruchamiana stabilizacja łącza - uruchomienie jest manualne - jego praca zaś w pełni zautomatyzowana i trwa od 3 do 10 dni - w tym czasie zaleca się pozostawienie modemu uruchomionego 24h na dobę - tak aby stabilizator zakończył swoją pracę w krótkim okresie i wypracował najbardziej optymalne parametry dla zestawionego łącza ( jakość/stabilność > prędkość )

 

Reasumując, wymiana modemu wraz z odrobiną cierpliwości po kilku dniach wytupuje dla Ciebie odpowiedź - problem zażegnany w/w czynnościami, albo ponowne wezwanie serwisu, jeżeli poprawy nie będzie.

 

Pozdrawiam Szczęśliwa kobieta

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 13, Recenzent
  • 30
  • 33
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii

mam te widełki w umowie że do 80 mega, ale był czas że miałem prędkość 59 a od jakiegoś czasu tak sobie bardziej spada bo teraz jest 51 a wiadomo nawet jak zgłaszam awarie to oni zawsze sugerują się tymi widełkami że od iluś do iluś i tyle nie ważne że miałem lepsze osiągi bo techników to średnio interesuje, więc myślałem że może nowy funbox może złapie jakaś lepsza synchronizację czy coś i coś tam podciąganie do tego co miałem

Zespół Nasz Orange
  • 478
  • 1464
  • 30

mój orange nie mogę zgłosić awarii

@losiekpierwszyy owszem, jeżeli obecny modem nie jest w pełni sprawny, to na nowym bez wad jest szansa na wyższą prędkość, a przede wszystkim na stabilność.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 13, Recenzent
  • 30
  • 33
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii

Rozumiem, no diody się zawsze świecą na zielono ale rozumiem że to nie jest wyznacznik czy modem jest sprawny w 100 %

Highlighted
Poziom 29, Specjalista
  • 6470
  • 5790
  • 69

mój orange nie mogę zgłosić awarii

@losiekpierwszyy , w panelu masz jak na dłoni wszystko,m.in.

1przepustowość.PNG2 diody.PNG3 DSL.PNG

Duża ilość błędów sugeruje, że coś jest nie halo. Masz jeszcze do dyspozycji aplikację FunBox.

Poziom 13, Recenzent
  • 30
  • 33
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii

No po ich interwencji niema teoretycznie w ustawieniach modemu poważnych błędów teraz, ale nie skutkuje to lepszymi osiągami jakie miałem kiedyś, nawet ten upload nie wzrosnąl do 8 tylko jest 6 gdzie zawsze od samego początku miałem 8 a mam już 5 rok neostradę, ale według nich wszystko było ok tymbardziej żaden technik nie kontaktował się ze mną więc rozmowa z doradca na lini nie wiele wnosi, zobaczymy po wymianę modemu

Poziom 30, Ekspert
  • 1617
  • 1514
  • 90

mój orange nie mogę zgłosić awarii

@losiekpierwszyy  Musisz mieć tą świadomość, że kable miedziane, a w szczególności wszelakie złącza też z biegiem czasu tracą swoje właściwości. Jeżeli miałeś kiedyś wyższą prędkość z błędami, a teraz masz odrobinę mniejszą bez błędów to ta druga sytuacja jest lepsza.

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

Poziom 13, Recenzent
  • 30
  • 33
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii

Miałem większą prędkość a błędów nie było bo w miarę na bierząco sprawdzam sobie prędkości itp, błędy te poważne pojawiły się teraz jak ten upload spadł do 6 czy tam w jednej chwili nawet do 1 mega, no nic pozostaje być z tym co jest

Poziom 13, Recenzent
  • 30
  • 33
  • 0

mój orange nie mogę zgłosić awarii

A jeszcze tak przy okazji chciałem zapytać żeby już nie zakładać nowego tematu, bo od roku wsumie oferują mi światłowód bo u mnie w bloku idą kable a pod koniec roku kończy mi się umowa, jak to w orange z tym światłowodem ? Ma ktoś z was? Stabilnie to działa? Czy raczej szukają klientów a nie dbają o stabilność i trzeba się denerwować i użerać z nimi? I jak to jest z tym kablem światłowodowym ? Bo słyszałem że jest on z tworzywa jakiegoś że nie może być zgięty i ciągnąć go w domu trzeba by robić trochę bałaganu żeby go dobrze umiejscowić?

0 Lubię to
Odpowiedz