- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
@losiekpierwszyy , jeżeli w opcji umowy masz zagwarantowaną minimalną przepustowość, to sam router nie jest od poprawy jakości świadczonej usługi. Możesz się przekonać o tym w panelu tego swojego routera (192.168.1.1) i po wpięciu nowego FB2 zobaczysz wynik przybliżony do pierwszego FB. Pod warunkiem, że linia jest mniej więcej stabilna. Zaletą FB 2 jest sam wygląd i lepszy model od starego, natomiast samo sterowanie zarówno w panelu, jak i poprzez aplikację FunBox, daje Ci większy komfort w pojmowaniu czytelnego interfejsu, także diagnostycznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
Hejka @losiekpierwszyy - przychylam się do słów @Anonim wymiana FB1 na FB2 ( nawet jeżeli okazałoby się, że obecny modem jest w pełni sprawny ) jest na plus - nowsze urządzenie od strony technologicznej - nazwijmy to - "mocniejsze". W sytuacji uszkodzenia obecnego modemu, podstawienie nowego-sprawnego za skutkuje rozwiązaniem Twojego problemu.
PS. Po zgłoszeniu do ekipy technicznej w tego typu sprawach w 99% sytuacji jest uruchamiana stabilizacja łącza - uruchomienie jest manualne - jego praca zaś w pełni zautomatyzowana i trwa od 3 do 10 dni - w tym czasie zaleca się pozostawienie modemu uruchomionego 24h na dobę - tak aby stabilizator zakończył swoją pracę w krótkim okresie i wypracował najbardziej optymalne parametry dla zestawionego łącza ( jakość/stabilność > prędkość )
Reasumując, wymiana modemu wraz z odrobiną cierpliwości po kilku dniach wytupuje dla Ciebie odpowiedź - problem zażegnany w/w czynnościami, albo ponowne wezwanie serwisu, jeżeli poprawy nie będzie.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
mam te widełki w umowie że do 80 mega, ale był czas że miałem prędkość 59 a od jakiegoś czasu tak sobie bardziej spada bo teraz jest 51 a wiadomo nawet jak zgłaszam awarie to oni zawsze sugerują się tymi widełkami że od iluś do iluś i tyle nie ważne że miałem lepsze osiągi bo techników to średnio interesuje, więc myślałem że może nowy funbox może złapie jakaś lepsza synchronizację czy coś i coś tam podciąganie do tego co miałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
@losiekpierwszyy owszem, jeżeli obecny modem nie jest w pełni sprawny, to na nowym bez wad jest szansa na wyższą prędkość, a przede wszystkim na stabilność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
Rozumiem, no diody się zawsze świecą na zielono ale rozumiem że to nie jest wyznacznik czy modem jest sprawny w 100 %
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
@losiekpierwszyy , w panelu masz jak na dłoni wszystko,m.in.
Duża ilość błędów sugeruje, że coś jest nie halo. Masz jeszcze do dyspozycji aplikację FunBox.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
No po ich interwencji niema teoretycznie w ustawieniach modemu poważnych błędów teraz, ale nie skutkuje to lepszymi osiągami jakie miałem kiedyś, nawet ten upload nie wzrosnąl do 8 tylko jest 6 gdzie zawsze od samego początku miałem 8 a mam już 5 rok neostradę, ale według nich wszystko było ok tymbardziej żaden technik nie kontaktował się ze mną więc rozmowa z doradca na lini nie wiele wnosi, zobaczymy po wymianę modemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
@losiekpierwszyy Musisz mieć tą świadomość, że kable miedziane, a w szczególności wszelakie złącza też z biegiem czasu tracą swoje właściwości. Jeżeli miałeś kiedyś wyższą prędkość z błędami, a teraz masz odrobinę mniejszą bez błędów to ta druga sytuacja jest lepsza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
Miałem większą prędkość a błędów nie było bo w miarę na bierząco sprawdzam sobie prędkości itp, błędy te poważne pojawiły się teraz jak ten upload spadł do 6 czy tam w jednej chwili nawet do 1 mega, no nic pozostaje być z tym co jest
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
mój orange nie mogę zgłosić awarii
A jeszcze tak przy okazji chciałem zapytać żeby już nie zakładać nowego tematu, bo od roku wsumie oferują mi światłowód bo u mnie w bloku idą kable a pod koniec roku kończy mi się umowa, jak to w orange z tym światłowodem ? Ma ktoś z was? Stabilnie to działa? Czy raczej szukają klientów a nie dbają o stabilność i trzeba się denerwować i użerać z nimi? I jak to jest z tym kablem światłowodowym ? Bo słyszałem że jest on z tworzywa jakiegoś że nie może być zgięty i ciągnąć go w domu trzeba by robić trochę bałaganu żeby go dobrze umiejscowić?