- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jaką rekompenstę przewiduje orange za takie coś? Tydzień trwa awaria i jeszcze nie naprawiona.
Zaczęło się w czwartek (może w środę) restarty routera. Trzaski na linii tel.
Dzwonię na domowy, w domu zero dzwonienia tel stacjonarnego, a mi w komórce licznik zaczyna liczyć już połączenie - sygnał łączenia ustał i zaczyna się jakieś szuranie i połączenie. W domu nikt nie odebrał, bo nie było czego. Identyfikacja nr raz działa raz nie. Router resetuje połączenie co kilka minut.
W aplikacji mój orange nie idzie zakończyć zgłoszenia awarii. W sobotę zgłaszam to botowi na czasie. Otrzymuję info o przyjęciu sprawy i że awaria będzie naprawiona do niedzieli do 19.00. W niedzielę ponawiam zgłoszenie botowi. W poniedziałek rozmowa z konsultantem na czacie:
Nie mamy żadnego zgłoszenia. - No żesz .... Wysyłam konsultantowi zapis rozmowy. Nie jest w stanie wytłumaczyć czemu system nie przyjął zgłoszenia?!
Konsultant przyjął zgłoszenie awarii w poniedziałek ! we wtorek praktycznie o zmierzchu zawitał serwisant. Rozpiął przewody w puszcze na domu i stwierdził, że to poważniejsza awaria na linii dom centralka - ok 4km trasa wg nawi, kable nie wiem. No ale że się ściemnia, a on nie ma latarki to nic nie zrobi ! Tak to nie żart w 21 wieku nie ma latarek!
Zgłaszam po wizycie, że nie naprawiono. Dziś ponawiam, Pani przyjmuje ponownie, bo ponoć serwisant stwierdził, że naprawił i nie ma info z wczoraj, że dalej nie działa, no tego już za wiele. Tym bardziej, że 20 minut po wizycie serwisanta rozmawiałem z nim z tel stacjonarnego gdzie ledwo się słyszeliśmy przez szumy i trzaski. Usługi działały ok godzinę - telefon z niesamowitymi trzaskami, internet non stop zrywając i łącząc się zamiast 10 Mb - 1-4,5 Mb. Dzwonię. Pan napisał ponaglenie. Tylko co z tego dla mnie jako klienta z niedziałającym od tygodnia poprawnie telefonem i internetem, a od soboty praktycznie w ogóle z wyjątkiem kilkuminutowych objawień sygnału?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria od czwartku 16.01.2020 do dziś nie naprawiona, bo serwisantowi było za ciemno!
@Sokol Niestety, tak to jest jak obsługę sieci spycha się do firm zewnętrznych...a firmy zewnętrzne w latarki nie wyposażają...serwisant musi kupić sobie sam. Twój problem to najprawdopodobniej zwarcie. Generalnie jeżeli problem jest poważniejszy, to został przekazany drugiej grupie pracowników od kabli. Oni mają trochę dłuższy czas na realizację zgłoszeń.