8
Postów
6
Kudo
0
Rozwiązania
1 temat
Pierwsze lądowanie
1 like
1 odpowiedź
22-01-2020 19:15
@Anonimnapisał(-a)Nie jesteś niemiły. Mi też nie chodzi o żalenie się. Znam procedury zgłoszeń awarii, uwierz mi korzystałem wieeeele razy będąc klientem tej firmy, ale pierwszy raz trwa to tak długo i nie wiadomo jak długo potrwa, dlatego to opisałem, pie [...]
22-01-2020 17:46
@Piotrekk85napisał(-a)W weekend trwały prace planowane. Zgłoszenia są robione inną ścieżką.Poniedziałek też weekend? Też nie działało. Ok godziny 13:00. Wczoraj też, też weekend we wtorek? Dziś też zgłosiłem na czacie, podałem nr usługi, wykonano pomiar i [...]
22-01-2020 17:28
@Piotrekk85napisał(-a) Przyczyn nie znam. Ale na bocie czatu usterkę można zgłosić całą dobę. Ha ha ha ha, normalnie padłem! Tak samo jak w ich aplikacji mój orange. Zgłaszałem od soboty do poniedziałku 3x i żadne zgłoszenie nie dotarło. Wg sobotniego z [...]
22-01-2020 19:15
@Anonimnapisał(-a)Nie jesteś niemiły. Mi też nie chodzi o żalenie się. Znam procedury zgłoszeń awarii, uwierz mi korzystałem wieeeele razy będąc klientem tej firmy, ale pierwszy raz trwa to tak długo i nie wiadomo jak długo potrwa, dlatego to opisałem, pie [...]
22-01-2020 16:12
Jaką rekompenstę przewiduje orange za takie coś? Tydzień trwa awaria i jeszcze nie naprawiona.Zaczęło się w czwartek (może w środę) restarty routera. Trzaski na linii tel. Dzwonię na domowy, w domu zero dzwonienia tel stacjonarnego, a mi w komórce licznik [...]
22-01-2020 15:49
Do 15.47 dzis. Nic nie daly te poprawki. Czekamy dalej. Oby ta firma padla za traktowanie klientow. Od czwartku problemy, od soboty brak uslug. 3 zgloszenia niby zaginely.