- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
Witajcie,
Mam problem zrywa internet od tygodnia tzn na modemie świeci się wszystko na zielono a Internetu brak, na infolinii twierdza że wszystko jest ok, a ja mam napisane brak Internetu. Zrywa co chwilę najgorzej to od piątku wieczór przez cały weekend I w tygodniu od 16. Mieli przyjechać technicy Ale nie przyjechali. Cierpliwość się kończy. Czy ktoś miał taki problem i jest w stanie pomóc ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
Na jakim urządzeniu masz brak internetu? Komórka, tablet, laptop, komputer?
Potwierdź jeszcze, czy to jest na pewno modem, możne router?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
Telefon i dwa laptopy, laptop podłączony nawet po kablu I też zrywa.... mam funbox 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
Czy masz pewność, że w momencie zerwania połączenia, na routerze zawsze świecą się wszystkie kontrolki na zielono, może któraś miga lub na chwilę zapali się na czerwono.
Na forum był poruszany podobny temat: https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Roz%C5%82%C4%85czanie-internetu-co-kilka-godzin/m-p/161088...
Sprawdził bym jeszcze na routerze parametry linii.
Jest też apka od Orange, która umożliwia sprawdzenie linii. Zainstaluj na smartfonie i sprawdź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
Wstaw statystyki DSL z Funboxa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
niestety wszystkie diody palą się na zielono. Rozmawiałam nawet z technikiem przez telefon i mówię u nie obecnie jest napisane brak internetu, a u technika wszystko śmigało rzekomo. Jest po prostu dramat...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
Nie chodzi o diody, tylko o statystyki DSL połączenia.
Musisz się zalogować do panelu routera na 192.168.1.1
Wchodzisz w Wsparcie - Informacje systemowe -> DSL i robisz zrzut ekranu/zdjęcie i wklejasz w temacie tutaj.
Kazali Ci robić reset do fabryki na infolinii? Robiłaś?
edit:
Dobra, widzę, że wkleiłaś w edytowanym poście. Tutaj statystyki nie wyglądają źle. W tym momencie masz dostęp do internetu, czy jest sytuacja, że nie masz go na urządzeniach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
A więc tak na infolinii zmienione zostały kanały... usuniete ipv6, wspólna konfiguracja Wi-Fi dla 2.4 GHz i 5 GHz jest zaznacozne na nie (niby ma stabilizować łącze) oczywiście twardy reset wykonany x razy i wymieniony został router. Sprawdzali linię i niby wszystko pięknie chodzi, a internet zrywa np. obecnie chodzi ale za chwile może go nie być. Na telefonie zauważyłam, że problem był z uwierzytelnianiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
Czy w linię telefoniczną masz wpięty telefon, filtr rozdzielacz linii telefonicznej, czy tylko sam FunBox?
Restart FunBoxa Był wykonywany i przywracanie do ustawień fabrycznych?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie internetu neostrada
sam funbox , nie korzystam z telefonu.
- « Poprzedni
- Następny »