- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria sieci internetu domowego
Mam problem z dostępem do Internetu domowego. Awaria trwa od 30 września, mimo wymiany na nowy modem funboxa Internet wyłącza się, zgłaszałam to kilkanaście razy, nikt z techników nie naprawia i nie sprawdza łącza, Orange mnie lekceważy. Napisałam do nich reklamację, uznano ją i nadal nie mam ani internetu ani tv, cała usługa Orange nie działa A Orange nic nie robi w tej sprawie. Co mam dalej robić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria sieci internetu domowego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria sieci internetu domowego
@sherlyn1234 , masz okazję spróbować testu przez aplikację Funbox. Mnie tak przywrócono działanie neta bardzo szybko
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria sieci internetu domowego
Napisz jeszcze z jakiej prędkości korzystasz? Połączenie ADSL, czy VDSL? Kontrolka od synchronizacji na jaki kolor świeci? Zrzut ekranu parametrów linii z routera.
Czy w linię telefoniczna masz wpięte jeszcze jakieś urządzenia: rozdzielacz, filtry, telefon.
Sprawdź dokładnie połączenia wszystkich wtyczek linni na odcinku od gniazdka abonenckiego do routera.