- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam internet 300mb/s nie przekracza prędkości 0.50 mb/s. Co z tym zrobić?
________________
* Wstawiono obrazek dodany jako załącznik – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Michalek2137: pytałeś w BOK co się dzieje? Oni mają wgląd w Twoje dane, my możemy tylko zgadywać. Niestety wygląda to tak jakbyś nie zapłacił rachunku i usługa została zredukowana. Ale to tylko domysł - najwygodniej, tak jak już inni zasugerowali, skontaktuj się z BOK na czacie albo przez telefon i sprawę wyjaśnij.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
@Michalek2137 zgłoszenie jutro zrobić, poprzez czat czy telefonicznie 😉
Widocznie jakaś awaria jest na twoim łączu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
@Michalek2137 możesz powiedzieć coś więcej, jaki router, jak świecą się diody, wstawić zrzuty z menu konfiguracyjnego routera, czy są informacje o błędach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
@Michalek2137 wstaw zrzuty z menu konfiguracji funboxa z informacji systemowych główne, ftth, internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
________________
* Wstawiono obrazek dodany jako załącznik oraz zakryto dane poufne – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
@Michalek2137 nie o to chodzi, napisałem w poście wyżej o jakie screeny chodzi (i zasłoń swoje dane na zrzutach).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolny Internet
@Michalek2137 sprawdź na Mój Orange czy masz opłacone faktury. Jeśli tak, to zrób speedtest certyfikowany i wyślij screena w zgłoszeniu na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »