Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wolny Internet

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 10
  • 0

Wolny Internet

Witam internet 300mb/s nie przekracza prędkości 0.50 mb/s. Co z tym zrobić? 

292967294.png

________________
* Wstawiono obrazek dodany jako załącznik – moderator Kinga

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 25, Specjalista
  • 982
  • 1946
  • 27

Wolny Internet

@Michalek2137: pytałeś w BOK co się dzieje? Oni mają wgląd w Twoje dane, my możemy tylko zgadywać. Niestety wygląda to tak jakbyś nie zapłacił rachunku i usługa została zredukowana. Ale to tylko domysł - najwygodniej, tak jak już inni zasugerowali, skontaktuj się z BOK na czacie albo przez telefon i sprawę wyjaśnij.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

17 ODPOW. 17

Poziom 32, Ekspert
  • 2290
  • 5406
  • 94

Wolny Internet

@Michalek2137  po wifi, czy po kablu ?


Poziom 36, Guru *
  • 6415
  • 11698
  • 200

Wolny Internet

@Michalek2137  zgłoszenie jutro zrobić, poprzez czat czy telefonicznie 😉

Widocznie jakaś awaria jest na twoim łączu.


Poziom 32, Ekspert
  • 2290
  • 5406
  • 94

Wolny Internet

@Michalek2137  możesz powiedzieć coś więcej, jaki router, jak świecą się diody, wstawić zrzuty z menu konfiguracyjnego routera, czy są informacje o błędach?


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 10
  • 0

Wolny Internet

Wifi i po kablu


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 10
  • 0

Wolny Internet

Funbox 3.0

 


Poziom 32, Ekspert
  • 2290
  • 5406
  • 94

Wolny Internet

@Michalek2137  wstaw zrzuty z menu konfiguracji funboxa z informacji systemowych główne, ftth, internet.


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 5
  • 10
  • 0

Wolny Internet

FFUNBOX 30.png

________________
* Wstawiono obrazek dodany jako załącznik oraz zakryto dane poufne – moderator Kinga


Poziom 32, Ekspert
  • 2290
  • 5406
  • 94

Wolny Internet

@Michalek2137  nie o to chodzi, napisałem w poście wyżej o jakie screeny chodzi (i zasłoń swoje dane na zrzutach).


Poziom 36, Guru *
  • 4907
  • 10580
  • 187

Wolny Internet

@Michalek2137  sprawdź na Mój Orange czy masz opłacone faktury. Jeśli tak, to zrób speedtest certyfikowany i wyślij screena w zgłoszeniu na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt