- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
Witam mam duży problem z internetem zdarza się tak że rozłącza się internet po chwili sam połączy się, skoki pingu kilku sekundowe/minutowe często strony bardzo wolno się ładują w czym problem tyle lat jestem posiadam abonament w orange dlaczego tak się dzieje? Mam tego czarnego funboxa chyba 3.0 łącze się przez kabel z routerem.
Proszę o pomoc strasznie mnie to irytuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
Pewnie zaraz przyjdzie tu Piotr i powie, że nic nie jest gwarantowane.
No i nie jest - a Orange nie ma zamiaru powiększać pojemności sieci. Te problemy to wina stykow Orange - a raczej marnej imitacji tego co oferują inni dostawcy.
Jeśli masz realna alternatywę - zmień internet. Na Orange nie pograsz, poczytaj dział Gry Online. YouTube też nie pooglądasz, a inne strony to loteria.
Tak niestety działa internet domowy od Orange.
Jeśli nie masz alternatywy po kablu, zainteresuj się LTE T-Mobile - o wiele lepsze od internetu Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
https://www.orange.pl/omnibook/moj-funbox-aplikacja# - zainstaluj tą aplikację. Jak będzie coś nie tak, to zrobi Ci sama zgłoszenie techniczne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
Moje odczucia w zakresie Światłowodu Orange różnią się diametralnie od wyrażonej przez Ciebie opinii - ja jestem zadowolonym użytkownikiem Orange a przesiadłem się z UPC.
Po wtorkowym update (reset sesji co 10 dni) mam 0 (słownie ZERO) uwag do Orange w zakresie usługi światłowodowej.
Nie wiem czy można wklejać tutaj linki do forum innej firmy ale jak sobie je poczytasz to dojdziesz do tego samego wniosku co ja ( np. tematy takie jak "Opóźnienia połączenia i utrata pakietów" czy "Nowy użytk@ownik "Fascynującego 500MB/s", potrzebuje pomocy" to tylko te, które pojawiły się tam w przeciągu paru ostatnich godzin).
Zwróć też uwagę, że część osób która jest aktywna w zakresie przedstawiania negatywnych uwag na forum Orange, nie posiada żadnej usługi światłowodowej w Orange ( na obu forach udzielają się pod tym samym nickiem) i swoją wiedzę wydaje się czerpać z przeszłości...
Gwoli jasności - nie byłem niezadowolony z usług UPC, ale Orange jest dla mnie znacznie lepszym wyborem w zakresie dostawy usługi internetu przewodowego oraz warunków umowy nas wiążącej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
Gwoli ścisłości bo do mnie bijesz @Morciak zapewne, mam znajomego z Warszawy, a właściwie to z Konstancina pod Warszawą i innych znajomych, co mają światłowód od Orange i tylko ich irytuje jak ze mną grają w gry typu CS:GO czy Apex Legends, a gramy prawie codziennie i to do późnych godzin nocnych nieraz, więc to nie jest żadne wysnuwanie teorii czerpanych z przeszłości. Mi gra działa świetnie za każdym razem, ich laguje w najmniej odpowiednich momentach albo wywala z gry.
A co do awarii i tematach (a szczególnie przeczytaj ten o nowym użytkowniku, tam ewidentnie ma coś ze sprzętem, bo nawet speedtest pro mu daje znak, że karta sieciowa limituje łącze, więc albo coś z kartą albo z kablem od routera do karty, bo nie zestawia mu połączenia na 1Gb/s), awarie się zdarzają i już pisałem, że to nie chodzi kto ile napisze o awarii, tylko jak do tego operator podejdzie. A temat routingu w Orange nawet awarią nie można nazwać, bo to jest jawne oszczędzanie na klientach i wmawianie im, że jest dobrze, jak nie jest.
PS. zobacz też rangę problemów, ile osób skarży się na działanie światłowodu Orange a ile na działanie łącza UPC. O routingu i lagach nie wpsomnę, bo w UPC nikt nie narzeka prawie, a jak porównasz ilość użytkowników UPC a światłowodowych Orange, to UPC bije ich na głowę, a zgłoszeń prawie w ogóle. A dlaczego klienci Orange zgłaszają problemy na forum częściej? Bo częściej szukają przyczyny problemów w google i natrafiają na tą społeczność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
Napisałem liczba klientów światłowodowych Orange vs liczba klientów UPC, bo tylko to porównanie ma sens, a klientów w tym wypadku UPC ma o wiele więcej.. A tematy o światłowodzie biorę pod uwagę a nie xDSL. Czytaj ze zrozumieniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
Fajnie że odpowiedziałeś @-brtk- ponieważ wypowiadasz się w tematach na forum Orange tak, jak gdyby temat dotyczył ciebie. Tymczasem posiadasz informacje z drugiej ręki. Takie są fakty 🙂
A znajomy znajomego znajomemu... no właśnie. 🙂
Ja tymczasem posiadałem oba łącza równolegle w jednym lokalu mieszkaniowym i wydaje mi się, że to jest bardziej miarodajne, niż opowieści z mchu i paproci...
Orange posiada chyba więcej klientów niż UPC, tym bardziej "światłowodowych", których w UPC jest 0 ponieważ firma ta nie świadczy takiej usługi (światłowód jest do budynku nie do lokalu klienta).
Niestety, w swoich wypowiedziach jesteś zbyt stronniczy - w przypadku UPC - problem jest zawsze po stronie klienta, a w przypadku Orange - po stronie firmy... Heh...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wieczne lagi, ścinki duży ping, słabo działające strony internetowe
Tak się składa, że nie można nazwać tego z drugiej ręki jak miałem możliwość u niego w domu zagrać z tego internetu.. I nie można nazwać tego z drugiej ręki jak widzę co się dzieje jak ze mną grają. Takie są fakty, u ciebie może jest dobrze, bo grasz w jakieś gry co mają bezpośredni styk, a jak już coś pójdzie inną drogą to dzieją się cyrki. Nie na tym polega dobry internet. Ja nieważne w co bym chciał zagrać, to mam zadowalający ping, 25-40ms w europie. Znajomy z Orange? 25-80ms (oraz nieraz wieczorami piki do 200ms za granicą przez zapchany opentransit). Do warszawskiego servera valve 50ms+. 😉
@Morciak i proszę się nie pogrążać stwierdzeniem, że UPC nie świadczy technologii światłowodowej, bo świadczy, FTTB, światłowód do budynku, a nieraz i do mieszkania, w domkach jednorodzinnych, tylko wtedy w mieszkaniu masz włókno światłowodowe i konwerter RFoG. Inna technologia, a ja specjalnie nie brałem pod uwagę w moim poście użytkowników Orange co korzystają z ADSL'a/VDSL'a, bo to inna technologia i inne problemy swoje ma, tam liczy się odległość od centrali i są nieporównywalnie niższe prędkości niż w GPON/DOCSIS. A UPC posiada więcej klientów ogólnie, niż Orange tych światłowodowych.
A w technologiach w/w nie liczy się tylko sam światłowód, trzeba też dobrze tym zarządzać, dobrze podłączyć sieć w kraju i na świecie i tego Orange brakuje. Orange jak na razie ma puste cyferki, a najgorszym faktem tego jest, że YT ludziom bufforuje na internecie 1Gb/s, śmiech na sali, a tutaj nie jest problemem sieć własna, tylko routing.
- « Poprzedni
- Następny »