- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witajcie,
Mój problem zaczął się 1 października, posiadam funbox 2.0. z moich obserwacji wynika, że lampka adsl zaczyna migac, gdy np próbuje otworzyć kilka stron z internetem jednocześnie, w tym samym momencie oczywiście lampka internet świeci się na czerwono, wygląda to tak jakby router od nowa próbował nawiązać połączenie z internetem. Podczas gdy chce obejrzeć 30 minutowy odcinek serialu , tracę ponad godzinę czasu, ponieważ w trakcie oglądania kilkukrotnie kontrolki migają.
2 października zgłosiłem problem na czacie i oczekiwałem na techników.
3,4,5 października ni slychu nie widu szanownych panów.
6 października zaś przy wyjściu do pracy zauważyłem 2 siwych dziadków grzebiących przy niebieskiej skrzynce na ulicy, podbiłem pogadałem, że problem jest u mnie, powiedzieli, że wpadną niedługo. W domu była mama, z jej opowieści zrozumiałem, że może być problem z kablem telefonicznym i że dziś tego nie zrobią, przyjdą jutro tj we środę.
Oczywiście we środę się nie pojawili, w czwartek też nie , w piątek oczywiście też nie chociaż liczyłem na to, bo przyszedł taki SMS , że będą między 12-14 😂
Piątek sobota i niedziela to kolejne moje telefony na infolinię, gdzie podobno konsultanci pisali jakieś maila do szefostwa tych techników, żeby się ze mną chociaż skontaktowali. Oczywiście zero jakiegokolwiek kontaktu, dziś jest kolejny termin między 12-14 , a może dziś? 🤔
Śmiechem zartem, ale jestem już prawie 2 tygodnie bez internetu, Orange widzę totalnie nie ma wpływu na swoich techników.
Pytanie do was, co robić jeśli dziś znów się nie pojawia? Dzwonienie na infolinię mija się z celem, bo widzę że Ci konsultanci nie mają żadnego wplywu
Około 17 lat bezproblemowo było, a teraz poważnie zastanawiam się nad zmianą dostawcy zarówno internetu jak i 3 telefonów, bo już brak slow.
Co myślicie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dobrze, więc zostało ustalone, że wina leżała po stronie modemu. Muszę zgłosić się jeszcze raz do Orange i pójść do salonu wymienić na nowy.
Ciekawa rzecz jest jest taka, że na początku miałem przepustowość 72mb, dziś po podłączeniu modemu 68 mb (pominięte gniazdka w domu) , po podpięciu z powrotem tak jak było tj przez gniazdka w domu 57mb 😁 w sumie na speedtestach zawsze wychodziło jakieś średnio 40mb więc i tak jest dobrze, mnie to zadowala. Cały dzień zero jakichkolwiek błędów itp, więc problem można uznać za rozwiany. Dzięki panowie 👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@sevenkp My nie myslimy, my staramy się pomóc.:)
Zrób screeny z menu modemu (parametry liniowe) i podaj dokładnie opcje usługi (czy masz VoIP, IP TV)
Popatrzymy, podpowiemy
P.S. Wygląda to na uszkodzenie kabla pomiędzy słupkiem i szafą kablową skoro tak powiedział monter. Nawet zachowanie modemu trochę wskazuje na niestabilną linie, która wysiada pod obciążeniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@agat13 właśnie ruszam do pracy, około 22 postaram się wszystko tu wrzucić 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@sevenkp jak zalogujesz się na router, to nie resetuj go przed wykonaniem screena z parametrów linii. Zobaczymy ile błędów na generowało w tym czasie.
Dla mnie wygląda, że poszły deszcze i gdzieś dostałą się woda, dlatego pewnie zbywają, czekając aż trochę podeschnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@ketrasaArtur Słusznie podpowiada, ja dodam, że warto, abyś przypomniał sobie jak linia wchodzi do domu od słupka, ile masz gniazdek w domu i czy założone są filtry (czasem niepotrzebnie-przy VoIP). Warto to wiedzieć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
Technicy się dziś pojawili. Mnie nie ma w domu, ale z opowiadania wiem, że podobno stwierdzili, że kabel który idzie do domu jest sprawny. Dokopali się do miejsca, w którym wchodzi do domu i puścili nowy kabel na zewnątrz domu, (kable,gniazdka które są w domu pominęli) zrobili prowizoryczne gniazdko i tam podłączyli funboxa. Postali 20 minut, podobno wszystko było dobrze, kazali monitorować i jak wszystko będzie git to zrobią tak na stałe (stwierdzili, że jest problem , w którymś gniazdku telefonicznym?) . Siostra jest w domu więc kazałem jej łączyć się z wifi i puszczać filmy,muzykę. Po 15 minutach zadzwoniła, że dalej jest to samo.
Technicy podobno mają przyjść jutro dokończyć sprawę zobaczymy jak wyjdzie, teraz chociaż mam numer do ich biura więc będzie można ich katować w razie wu ..
@agat13 @ketrasaArtur screena wrzucę wieczorkiem tak jak mówiłem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@sevenkp Wyeliminowali tylko sieć wewnętrzną w domu, dobre i to. Urządzenia w domu łączą się przeważnie po kablu czy po wifi? Obejrzymy screena, pokombinujemy
Jaki kabel jest wkopany? Musi być żelowany i parowany. Żyły biała1 i niebieska to jedna para, a biała2 i czerwoną to druga. Jeśli sygnał biegnie po białych lub kolorowych to bardzo źle. Zrób fotkę złącza przy domu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
Wszystkie urządzenia łączą się przez wifi.
Zdjęcie kabli postaram się wrzucić rano, chyba że technicy zaskoczą mnie o 8 rano zwarci i gotowi do działania 😁
Tych błędów to chyba dosyć dużo ? 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@sevenkp tak, błędów bardzo dużo. Ewidentnie coś nieprawidłowo z linią, być może i z centralą.
Uważam, że technicy powinni zrobić przegląd linii od centrali do skrzynki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@sevenkp 73/8,5 Mb/sek- pozazdrościć synchronizacji...
Jednak jak na tak krótki czas sesji to błędów za dużo. Gdzieś jakiś drobiazg śmieci, bo jakby o było coś poważniejszego w życiu byś takiej synchro nie złapał. Zerknij na ten kabel podziemny. Zapytaj techników o parowanie. Jeśli pozwolą przejdź się z nimi do słupka i zerknij jak to tam wygląda. Informuj co ustaliłeś.
- « Poprzedni
- Następny »