- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
Właśnie biorę się za podłączenie nowego funboxa, który mi przywieźli 20 minut temu. Podsumowując gniazdka telefoniczne w domu są nie używane. Modem podłączam do prowizorycznego gniazdka zrobionego przez nich, które jest u mnie w pokoju i leci na zewnątrz domu do linii (do miejsca w którym wchodziła do mojego domu). Czyli punkt 2 naprawy będzie opierał się na wykluczeniu wadliwości funboxa 😊
Nie miałem czasu za bardzo z nim pogadać, kazał tylko wymienić modem i że będzie to monitorował i za parę h przyjedzie dalej działać.
Ogarnę modem i pójdę zrobić Ci zdjęcie kabli
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@sevenkp Postępowanie nieco uciążliwe, ale słuszne. Takich problemów nie diagnozuje się od razu i szczęście jak się trafi od razu w słaby punkt usługi. Drugi etap wyjaśni czy przypadkiem modem nie wyrabia wielowątkowej transmisji (jak to kiedyś bywało z @800). Szkoda, że nie zadałeś pytania o rozparowanie kabli (co powoduje niezrównoważenie łącza i właśnie tak się objawia jak u Ciebie). Informuj dalej i zrób fotke tego kabla podziemnego w wyraźnym uwzględnieniem kolorów żył
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
wczoraj
dzis
Wczoraj prędkość synchronizacji w dół była 72k , dziś na nowym modemie już 68k, czy technicy ja obniżyli?
Czy po prostu problem był w modemie, a cała instalacja telefoniczna w domu jest sprawna? 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@sevenkp Oba screeny są takie same. Jak dziś nowy modem pod obciążeniem? Technicy raczej nie zmienią prędkości w takim zakresie. Co do instalacji...masz najlepsza jaką można zrobić-bezpośrednio do modemu-ale tymczasową. Niech ułoża tak na stałe i masz jeden problem z głowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
Przepraszam 🙂 to jest screen z dzisiaj, o dziwo właśnie od podłączenia zero błędów. Mam wrażenie, że działa jeszcze lepiej niż przed awaria? 🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
@sevenkp Dociąż go na maxa. O te kilka mega na dowloadzie nie ma co walczyć kosztem stabilności działania usługi. Z technikami ustal wymianę instalacji (na wszelki wypadek) i niech zostawią ten modem. Obserwuj jednak dalej statystyki. Przypilnuj, aby dobrze zaizolowali połączenie kabla podziemnego z instalacyjnym (najlepiej na skręcone żyły założyć szybkozłączki żelowane- żadnych izolacji taśmą!! )
Informuj dalej o postępach, a jak Ci się uda fotki zrobić, chętnie ocenimy pracę monterów 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dobrze, więc zostało ustalone, że wina leżała po stronie modemu. Muszę zgłosić się jeszcze raz do Orange i pójść do salonu wymienić na nowy.
Ciekawa rzecz jest jest taka, że na początku miałem przepustowość 72mb, dziś po podłączeniu modemu 68 mb (pominięte gniazdka w domu) , po podpięciu z powrotem tak jak było tj przez gniazdka w domu 57mb 😁 w sumie na speedtestach zawsze wychodziło jakieś średnio 40mb więc i tak jest dobrze, mnie to zadowala. Cały dzień zero jakichkolwiek błędów itp, więc problem można uznać za rozwiany. Dzięki panowie 👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
Rozłączanie i podłączanie co chwilę Funboxa od sieci jest niedobre dla synchronizacji, bo zadziała wtedy DLM. Jak zdiagnozowali usterkę i na pewno to wina Funboxa, to niech teraz włącza na nowo stabilizację linii, by ci prędkość oddało. Chyba, że samo po czasie ci odda.
A jak podłączyłeś znowu do gniazdka w domu, to sypie błędami, czy nie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozłączanie internetu
Nie no od wczoraj jest podłączony ich modem do gniazdka domowego tak jak było wcześniej i ani 1 błędu, wszystko cacy. Teraz tylko muszę zgłosić do Orange chęć wymiany modemu, a im zwrócić ten ich.
Warto próbować wymienic na funbox 3.0 czy dają go tylko przy przedłużaniu umowy? I czy w ogóle jest sens o niego walczyć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś