- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Chodzi Ci czy dostałem potwierdzenie, że dostali wiadomość? To tak dostałem z ich automatu "przyjęliśmy wiadomość wysłaną na adres bok@orange.pl. Zajmujemy się sprawą i odpowiedzi udzielimy jak najszybciej. Większość spraw realizujemy do 7 dni."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing opentransit
Dzięki! Jak sytuacja się nie poprawi to wyślę wiadomość, jeśl po 7 dniach nie otrzymam odpowiedzi, puszczę proxowany automat do wysyłki zgłoszeń z logami. Nie odkopią się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing opentransit
emjot napisał(-a):Dzięki! Jak sytuacja się nie poprawi to wyślę wiadomość, jeśl po 7 dniach nie otrzymam odpowiedzi, puszczę proxowany automat do wysyłki zgłoszeń z logami. Nie odkopią się.
@emjotMyślę że wtedy trafisz na czarna listę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing opentransit
Korzystając wyłącznie z jednego adresu e-mail pewnie tak 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing opentransit
Dzisiaj (30.12.2017) dostałem odpowiedź na maila wysłanego 26.10.2017 . Odpowiedz przyszła z innego maila w dodatku osoba co odpowiadała zignorowała część moich pytań, próśb w ogóle się nie odniosła do nich. 🙂 Więc zwracam honor ktoś, przegląda te maile :P.
Edit: A i zapomniałem dodać, że główną sprawę w jakiej pisałem maila to zignorowali. Oraz to że, od 13.11 nie mam usług stacjonarnych a pisali jakbym miał. Więc, albo mail szedł od nich dwa miesiące (gdy miałem jeszcze usługi), albo nie zrobili dokładnego researchu. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing opentransit
Ja w korespondecji z każdym dostawcą nauczyłem się numerować pytania, w stylu:
Proszę o odpowiedź na poniższe pytania:
1.
2.
3.
itd.
Wtedy większa szansa, że nie zignorują większości 🙂
edit: Chociaż za tą kasę, za którą tam siedzi ten support to się nie dziwie.
edit2: Kontaktowałem się z klientami oraz znajomymi, problem potwierdziło kilka osób (poza granicami naszego kraju), których ruch również przechodzi przez opentransit dzierżawiony innym dostawcom.
Póki co zgłaszają u swoich ISP problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing opentransit
U mnie chcieli wymienić modem, więc darowałem sobie dalszy kontakt.A co do proxowanych maili nie miałem czasu się tym zająć jeszcze.
edit: Najśmieszniejsze jest to, że jak postawie sobie VPNa w jednym z popularniejszych DC w polsce to mam niższe latency do Sztokholmu niż bez VPNa, to dopiero parodia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing opentransit
Przypadek? Orange nisko prawie na poziomie internetu mobilnego.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »