- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
No jeśli takie jest stanowisko Orange to gratuluje szacunku do klienta - „nieważne, że masz beznadziejny internet i zmienisz dostawce - my i tak zarobimy a nic nie zrobimy”.
Nic dziwnego, że ludzie od was uciekają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
Nie interesuje mnie kompletnie UPC. Uparłeś sie na nich jakby Ci za reklamę płacili.
Mnie interesuje Orange, które ma przeciążoną sieć wewnętrzną i zapchane styki międzyoperatorskie....
Przez to ja, moi znajomi i wielu innych z tego forum odczuwamy problemy.
Jesteśmy na forum Orange, więc skoro wybrany przez nich Heros prezentuje takie stanowisko - to być może coś jest na rzeczy, nie sądzisz?
Czy do was wreszcie dotrze to, że my klienci na takiej stagnacji cierpimy? Czy macie nas w nosie i chcecie dalej wydobywać to złoto z kopalni, której złoża juz sie kończą - a nowych odkrywek z waszej strony nie ma?....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
Gdyby to były totalne bzdury, nie byłoby tego wątku: https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Codziennie-w-godzinach-szczytu-Orange-%C5%9Awiat%C5%82ow%C...
Czy też wielu ostatnio opinii w internecie czy narzekań na różnych forach (wystarczy poszukać). Nie narzekałbym również ja ani moi znajomi. Ale oczywiście - totalne bzdury. To wszystko to zbieg okoliczności i przypadek :smileylol:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
Używana jest w dwóch kontekstach:
1) sieć domowa co masz w domu
2) sieć nie wychodząca poza sieć danego dostawcy usług internetowych.
Opisany wątek nie dotyczy problemów na sieci "wewnętrznej". Jeśli chcesz podyskutować z Orange, bardzo łatwo znajdziesz odpowiedzialne osoby w social mediach. Tylko na tym forum nie dziwię się, że mało kto chce z Orange dyskutować. Rozumiem problemy klientów z dostępem niektórych usług/serwisów/gier, ale większość rad nie jest trafiona i nic nie zmieni. Tak było kiedyś z Telią przy neo. Prawie nikt już nie narzeka. Podpięcie od IXa też wprost nic nie zmieni. To jest nieco bardziej skomplikowane. Chodzi przede wszystkim o hajs. Przy obecnej cenie neo manewru Orange dużego nie ma chyba że z czegoś innego zrezygnuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
Jedynym sposobem aby Orange coś zrobiło w kwestii pingów to po prostu nie podpisywać z nimi umowy lub jeśli macie nie przedłużać jej. Gdyby ktoś z działu utrzymania was się pytał dlaczego to mówicie ze jak poprawia pingi to może kiedyś wrócicie. Orange nie obchodzą wpisy na forach, ich tylko interesują słupki w Excelu, jeśli klientów światłowodu przybywa to znaczy ze wszystko jest ok, a nawet jest szansa żeby przyoszczędzić na stykach bo i tak klientów przybywa. Z nimi można rozmawiać tylko poprzez portfel. Gdyby klientów światłowodu zaczęło ubywać to by zaczeli kombinować co robić, żeby przekonać do siebie klientów, na chwile obecna NIC się nie zmieni w kwestiach pingów i peeringu. Jedyne co możecie zrobić to wystawiać negatywne opinie odnośnie światłowodu na stronach typu opineo czy opiniuj żeby inni nie podpisali czasem z nimi umowy i byli świadomi problemów jakie sa w Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
Faktycznie, nasze ceny są tak różne od Orange w innych krajach....
PL: 300 Mbps - 14,12 EUR
ES: 100 Mbps - 12,80 EUR
FR: 400 Mbps (symetryk) - 22,99 EUR
SK: 300 Mbps - 15 EUR
Tak - biedne to Orange. Ceny są za niskie, stanowczo. Jakoś w tamtych krajach na to nie narzekają, tak samo jak na routing i peering. No ale cóż...
A co do sieci wewnętrznej - zapoznaj się z tamtym wątkiem - tylko przeczytaj go ze zrozumieniem, proszę. Skoro problem zaczyna się na speedtestach CERTYFIKOWANYCH oraz na speedteście do serwera Orange (w sieci - wewnętrznej <<<<), tak samo jak skacze ping i traci go na hopach już w sieci AS5617 - to chyba jest sieć węwnętrzna? Hmm :catsurprised:
Także argument nietrafiony, niestety... Gdyby Orange chciało - byłoby w stanie coś z tym zrobić. I jak słyszę argument, że wpięcie do IX-a nic nie da - to nóż się w kieszeni otwiera... Serio - można jeszcze tak uważać? KAŻDY większy dostawca, tak samo jak mniejsi jest w IX-ach. Działa u nich wszystko? Działa. Pingi są w porządku? Są....
Więc.... Ehh... #Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
@Anonim: sztukę manipulowania opanowałeś do perfekcji.
Oferta we Francji https://boutique.orange.fr/internet/offres-fibre - podana cena dotyczy tylko klientów co nigdy nie mieli oferty "z liveboxem" i obowiązuje na pierwszy rok. Normalny koszt to 42 euro. Poza tym w Polsce asysta przy instalacji jest za free, we Francji kosztuje 89 euro.
Oferta w Hiszpanii https://internet.orange.es/home/fibra-adsl/ - cena nie uwzględnia opłaty za utrzymanie łącza 18,15 euro.
Porównanie do Słowacji - to mamy lepiej z pingami niż u naszych południowych sąsiadów :cathappy:
Co do tego wątku, nie chce mi się dyskutować. Dla jednych 2+2=4, dla innych 2+2=22.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Routing ogólnie
Przy kalkulacji ceny trzeba policzyć ile francuza kosztuje 1 euro a ile nas. Wtedy zobaczy się, że dla nich ten koszt jest bardzo niski.