- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam pytanie dotyczące rabatu Orange Open Extra w danej sytuacji. Może tutaj będzie w stanie ktoś jednoznacznie rozwiać moje wątpliwości, ponieważ na czacie z doradcą Orange otrzymałem dwie zupełnie przeciwne odpowiedzi w ramach jednej rozmowy, bez żadnej pewności czy gwarancji. Mianowicie jakiś czas temu została podpisana umowa na abonament komórkowy w ofercie Smart Plan LTE Wspólny (na 3 numery, tylko SIM, 115,98 zł) Podczas negocjacji warunków konsultant powiedział, że miesięczne zobowiązanie będzie uwzględniało rabat Orange Open Extra - 40 zł ze względu na posiadane usługi stacjonarne: telefon stacjonarny (plan podstawowy 31 zł) oraz Neostrada (do 10 Mb/s, Superpromocja 24 miesiące, 39,90 zł). Nikt nie informował o konieczności przedłużenia umowy na internet stacjonarny na 24 miesiące. Dzisiaj kończy się umowa na Neostradę i nie chcę aby była przedłużona na czas określony 24 miesiące, ponieważ nie otrzymam korzystniejszych warunków od dotychczasowych, a nie chcę wiązać się umową na tak długi okres czasu. Postanowiłem nic nie robić, aby umowa sama automatycznie przedłużyła się o 6 miesięcy zgodnie z regulaminem promocji, czyli na takich samych warunkach jakie obowiązywały w ostatnim miesiącu trwania dotychczasowej umowy. Otrzymałem jednak dzisiaj 3 razy tego samego sms-a informującego o wyłączeniu rabatu Orange Open Extra. Czy po automatycznym przedłużeniu umowy na 6 miesięcy na Neostradę nadal będzie mi przysługiwał rabat 40 zł Orange Open Extra? Studiując regulamin tej promocji rozumiem, że dopóki będę posiadał usługi stacjonarne, powinien mi przysługiwać rabat na abonament mobilny, ale nie mam pewności z uwagi na sms-y, które dzisiaj mnie zaniepokoiły.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tylko tu jest coś nie jasnego - w listopadzie 2017 promocji Orange Open Extra nie było. I nie wiem czy to było na podstawie jeszcze jakieś innej promocji.
W razie wu trzeba złożyć reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat Orange Open Extra
1) Od kiedy masz rabat Orange Open Extra?
2) Kiedy została wykonana ostatnia zmiana powodująca zmianę rabatu (jeśli jest inna niż w pierwszym pytaniu)?
3) do kiedy masz umowę na numer główny w ofercie wspólnej (Smart Plan LTE Główny)?
4) czy dokonywałeś w ostatnim czasie inne zlecenia mogące powodować zmiany?
5) sorry za niedyskretne pytanie, ale czy opłacasz rachunki na bieżąco?
6) czy w smsie masz podany konkretny powód wyłączenia rabatu czy nie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat Orange Open Extra
Rachunki zawsze są opłacane w terminie. W sms-ie nie podano powodu wyłączenia. Do momentu podpisania umowy na telefon komórkowy (10.2017) miałem rabat Orange Open II, od listopada włączono mi Orange Open Extra. Umowa na numer główny jest do 28.12.2019. W ostatnim czasie nie dokonywałem żadnych zmian ani zleceń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tylko tu jest coś nie jasnego - w listopadzie 2017 promocji Orange Open Extra nie było. I nie wiem czy to było na podstawie jeszcze jakieś innej promocji.
W razie wu trzeba złożyć reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat Orange Open Extra
@Matt55 te powiadomienia wzbudzają zaniepokojenie. Miałem podobnie, gdy przechodziłem z abonamentu na pakiet Orange Love... do abonamentu miałem rabat z uwagi na posiadanie usług stacjonarnych. Zgłosiłem się z tym do BOK i zapewniono mnie, że rabat przysługuje. Nie pamiętam jak to dokładnie było, czy przejściowy wyłączyli czy nie, czy moja "reklamacja" była potrzebna... w każdym bądź razie, nawet gdybyś przejściowo był pozbawiony rabatu, reklamuj... stosownie do mojego doświadczenia, rabat się należy.
Update. Tym bardziej, że na mnie jest jeszcze umowa na drugi numer, więc do niego rabat na 100% się należał... a płatności mam połączone do jednej faktury.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat Orange Open Extra
@Piotrekk85 @Misiek62 Dzięki wielkie za pomoc. Być może jest tak, że dzisiaj się kończy umowa i wyłączono rabat, a jak jutro przedłuży się automatycznie to ponownie zostanie uruchomiony. Miałem podobną sytuację w przypadku Orange Open II, ale przy Orange Open Extra warunki promocji i regulamin inaczej wyglądają, dlatego trochę zaniepokoiłem się. 10.01.2018 zostanie wystawiona faktura, więc gdyby nie było rabatu zrobię tak jak piszecie, czyli złożę reklamację. Jeszcze raz dzięki! 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rabat Orange Open Extra
Zawsze możesz przedłużyć umowę w LOVE - twój numer główny włączyć w LOVE z neo, a numery dodatkowe migrować do Plan Komórkowy Standard - włączy Ci się na nich rabat wynikający z LOVE - będą po 19,90