- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
@agat13 chyba zrozumiałam i nie pamiętam żeby mówili o takim rozwiązaniu. Czy to jest dla nich drogie rozwiązanie? bo jeśli tak to może im się nie opłaca tego wymieniać żeby sprawdzić czy nie jest on przyczyną problemów. i dlatego nie wspominają o wymianie? nie muszę pisać, że na światłowód w bliżej określonym przedziale czasowym nie mam szans bo za mało tu ludzi do podłączenia 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
@Anonim dla techników to jest normalne rozwiązanie problemu ( wymiana portu) bo sami go nie naprawią. Jest to bezpłatne, bo wina leży po stronie operatora ( jeśli to faktycznie to jest problemem)
Tu tak naprawdę po wymianie portu trzeba by zrobić pomiary takim specjalnym miernikiem ADSL ( możesz zapytać czy takowy mają) i wtedy zerknąć na wyniki...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
@agat13 ja bardziej pytałam czy to dla nich jest kosztowne bo tu chyba o te koszty właśnie chodzi. a na co powinnam patrzeć jak będą te wyniki? ja się kompletnie na tym nie znam 😞 obawiam się, że może im się nie opłacać inwestować w jedną osobę za 80 zł miesięcznie - tyle płacę za neta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
@Anonim dla nich to przecież usunięcie awarii i to bezkosztowo, bo wkładu materiałowego nie dają . Zmieniają miejsce podłączenia Twojej usługi na inne obok. Wyniki będą zrozumiałe tylko dla technika
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
@agat13 rozumiem teraz już dokładnie. zapytam czy mogą to zrobić. kluczowe w zrozumieniu dla mnie były słowa: wepną obok :). a jak mi zmienili ten login to nie wiązało się to ze zmianą portu właśnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
@Anonim nie, login to jakby klisz do usługi, a port to droga dla klucza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
@agat13 rozumiem. wobec tego przy następnym zgłoszeniu mówię o zmianie portu i będę raportować na bieżąco sytuację zatem nie zamykam tematu ani dyskusji. dziękuję za porady i liczę na więcej jeśli to nie rozwiąże problemu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
@Anonim spoko, od tego jesteśmy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
Dzisiaj 17.09 znowu tradycyjne rozłączenie na minutę. Obsługi infolinii nie będę komentować bo już mam serdecznie dość, że za każdym razem muszę opowiadać całą historię, Pani podobno wpisała uwagę o zmianie portu ale czy było to zrobione wcześniej to nie widzi w historii mojej usterki. Chyba przysiądę i na papierze spiszę wszystko od początku i wyślę do orange bo zaczyna mnie przerastać bicie się z Maksem i ciągłe opowiadanie całej historii zaczyna też mnie przerastać. Ciągle nowy człowiek - nie wiem czy nie umie otworzyć historii konta, czy nie może bo zawsze rozmowa zaczyna się od: "ale internet pani działa więc o co chodzi????". Każdemu mam opowiadać, że przez Maksa nie mają szansy zrobić testu linii w trakcie rozłączenia bo zanim się dobiję do człowieka muszę się pozbyć tego bota a internet zaczyna działać??? Skąd mam wiedzieć co wpisują i co widzą, jak tylko rozmawiam przez telefon????
Powoli mam dość tej nierównej walki.
MAM DOŚĆ 😕 😕 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przerywanie internetu w neostradzie
@Anonim spokojnie...najważniejsze to zachować rozsądek i spokój. Kiedy kończy Ci się umowa?