- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
Sprawa rozwiązana, było dokładnie tak jak twierdził @agat13 , Problem był po stronie orange, nie przypisali 1Gb/s do mojego konta. Technik przyjechał zrobił pomiary i zadzwonił do nich na infolinie gdzie odblokowali pełną przepustowość.
Dziękuję wszystkim za pomoc i rady 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
Automaty do wydawania kart SIM a do takiej głupoty musi przyjechać człowiek…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
@Steven232napisał(-a)Technik przyjechał zrobił pomiary i zadzwonił do nich na infolinie gdzie odblokowali pełną przepustowość.
Fajnie że problem rozwiązany. Jednocześnie daje to do myślenia czemu infolinia nie mogła tego wpisu zweryfikować w systemie zanim wyślą technika w teren. 😮 Można to było zrobić szybciej i taniej. Coś w tym procesie nie zagrało. Przecież mieli dokładnie takie same informacje od Ciebie @Steven232 jak i od technika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
Dział obsługi klienta widział 1Gb więc było git. Dział techniczny, z większymi uprawnieniami widział problem i go naprawił. Ot cała tajemnica...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
@atlas_cudownapisał(-a)Dział obsługi klienta widział 1Gb więc było git. Dział techniczny, z większymi uprawnieniami widział problem i go naprawił. Ot cała tajemnica...
To tylko przypuszczenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
@toleknapisał(-a)
@atlas_cudownapisał(-a)Dział obsługi klienta widział 1Gb więc było git. Dział techniczny, z większymi uprawnieniami widział problem i go naprawił. Ot cała tajemnica...
To tylko przypuszczenia.
No właśnie tak było, czytając cały wątek. No chyba, że ten wątek to tylko przypuszczenia 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
@atlas_cudownapisał(-a)
@toleknapisał(-a)
@atlas_cudownapisał(-a)Dział obsługi klienta widział 1Gb więc było git. Dział techniczny, z większymi uprawnieniami widział problem i go naprawił. Ot cała tajemnica...
To tylko przypuszczenia.
No właśnie tak było, czytając cały wątek. No chyba, że ten wątek to tylko przypuszczenia 🙂
Nie wiemy co widział dział obsługi klienta. Wiemy co widział klient. 🙂 Ale okej, to już za dużo nie wnosi. 🙂 Nie znając wszystkich okoliczności o co kto widział i zrobił, nadal wydaje mi się, że problem mógł zostać rozwiązany zdalnie jeżeli technik nie robił żadnych czynności poza pomiarem prędkości na miejscu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością
Myślę że konsultant założył że klienci wiele mówią a później okazuje się że wina i tak jest po ich stronie. Żeby więc to ostatecznie zweryfikować musiał wysłać technika.
- « Poprzedni
- Następny »