Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 24
  • 0

Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością

Sprawa rozwiązana, było dokładnie tak jak twierdził @agat13 , Problem był po stronie orange, nie przypisali 1Gb/s do mojego konta. Technik przyjechał zrobił pomiary i zadzwonił do nich na infolinie gdzie odblokowali pełną przepustowość.

 

Dziękuję wszystkim za pomoc i rady 🙂


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2941
  • 13927
  • 129

Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością

Automaty do wydawania kart SIM a do takiej głupoty musi przyjechać człowiek…


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2398
  • 10489
  • 94

Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością


@Steven232napisał(-a)

Technik przyjechał zrobił pomiary i zadzwonił do nich na infolinie gdzie odblokowali pełną przepustowość.


Fajnie że problem rozwiązany. Jednocześnie daje to do myślenia czemu infolinia nie mogła tego wpisu zweryfikować w systemie zanim wyślą technika w teren. 😮 Można to było zrobić szybciej i taniej. Coś w tym procesie nie zagrało. Przecież mieli dokładnie takie same informacje od Ciebie @Steven232 jak i od technika. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8697
  • 35150
  • 293

Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością

Pytanie na AMA?

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2851
  • 12155
  • 75

Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością

Dział obsługi klienta widział 1Gb więc było git. Dział techniczny, z większymi uprawnieniami widział problem i go naprawił. Ot cała tajemnica...


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2398
  • 10489
  • 94

Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością


@atlas_cudownapisał(-a)

Dział obsługi klienta widział 1Gb więc było git. Dział techniczny, z większymi uprawnieniami widział problem i go naprawił. Ot cała tajemnica...


To tylko przypuszczenia. 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2851
  • 12155
  • 75

Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością


@toleknapisał(-a)

@atlas_cudownapisał(-a)

Dział obsługi klienta widział 1Gb więc było git. Dział techniczny, z większymi uprawnieniami widział problem i go naprawił. Ot cała tajemnica...


To tylko przypuszczenia. 


No właśnie tak było, czytając cały wątek.  No chyba, że ten wątek to tylko przypuszczenia 🙂


Poziom 32, Pasjonat Galaktyczny
  • 2398
  • 10489
  • 94

Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością


@atlas_cudownapisał(-a)

@toleknapisał(-a)

@atlas_cudownapisał(-a)

Dział obsługi klienta widział 1Gb więc było git. Dział techniczny, z większymi uprawnieniami widział problem i go naprawił. Ot cała tajemnica...


To tylko przypuszczenia. 


No właśnie tak było, czytając cały wątek.  No chyba, że ten wątek to tylko przypuszczenia 🙂


Nie wiemy co widział dział obsługi klienta. Wiemy co widział klient. 🙂 Ale okej, to już za dużo nie wnosi. 🙂 Nie znając wszystkich okoliczności o co kto widział i zrobił, nadal wydaje mi się, że problem mógł zostać rozwiązany zdalnie jeżeli technik nie robił żadnych czynności poza pomiarem prędkości na miejscu. 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2997
  • 11197
  • 65

Przedłużona Umowa z 300Mb/s na 1Gb/s - Problem z prędkością

Myślę że konsultant założył że klienci wiele mówią a później okazuje się że wina i tak jest po ich stronie. Żeby więc to ostatecznie zweryfikować musiał wysłać technika.