- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wpis wydzielony jako nowy temat + dodano etykiety + edycja tematu - moderator Bartłomiej
Podpisałem lojalkę aby mieć 300 Mb/s ulpoadu i grzecznie czekałem.
Wczoraj wybił dzień obowiązywania umowy a upload dalej na poziomie 100 Mb/s.
Telefon do pomocy technicznej - opcja niby aktywna, ale jak widać nie działa. Usterka zgłoszona, zobaczymy co dalej...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reset Funboxa do ustawień fabrycznych nic nie dał.
W ciągu dnia zadzwonił technik żeby umówić się na wizytę. Opisałem mu że chyba dużo nie pomoże bo z łączem jest raczej wszystko ok. Mimo wszystko umówiliśmy się na jutro (na dzisiaj nie było terminów po 17:00).
Po rozmowie sprawdziłem upload - dalej 100 Mb/s.
A teraz wróciłem do domu i magia - jest 300 Mb/s.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
mialem to samo, dwa razy zglaszalem na infolinii (w ich systemie byla aktywna juz nowa umowa wlasnie z uploadem 300mbps i sie dziwili czemu nie dziala) i dwa razy przysylali ekipe technikow chociaz mowilem ze nie ma zadnego uszkodzenia fizycznego. Dzwon bezposrednio na infolinie techniczna i pros o restart/reset portu. Po krotkiej chwili wskoczyl mi upload na 300 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
Niestety.
Właśnie dzwoniłem ponownie i opisałem sytuację, zostałem poproszony o wyłączenie Funboxa i podobno konsultant wykonał restart portu.
Nie pomogło
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
Być może odpowiedź na to pytanie nie jest tak prosta.
Według mojej wiedzy tak - mam podpisaną umowę z Orange.
Mieszkam jednak w miarę nowym budynku w którym była już instalacja światłowodowa.
W każdym razie nigdy nie miałem problemów np. z prędkością pobierania - ta praktycznie ciągle oscyluje ponad 900 Mb/s.
A prędkość pobierania od zawsze praktycznie od razu po starcie speedtestu wskakuje na poziom 98-100 Mb/s i mam wrażenie że jest dławiona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
A jako szary użytkownik mogę sprawdzić czyj jest światłowód?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
Chyba nie tędy trop.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
@lacasadepapel W tej skrzynce po lewej może być głowica miedziana. Przełącznica światłowodowa jest większa.
Jest kilka wariantów. Tak jak napisał Piotrek, sieć budynkowa może być jakiegoś operatora i dopiero on musi zmienić opcję u siebie. Tu nasuwa mi się pytanie, czy masz oprócz Funboxa, drugie urządzenie ONT ?
Drugi wariant jest taki, że jest wspólna przełącznica dla wszystkich operatorów własności wspólnoty mieszkaniowej i Orange "krosuje" twój port optyczny z swoim spliterem. Wtedy prędkość powinna być podniesiona systemowo, infrastruktura nie ma nic do rzeczy.
Poczekaj do poniedziałku i składaj reklamację jeżeli infolinia nic nie może.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »