- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
Wątpię żeby do budynku była doprowadzona miedź, skoro ma on 2 lata i deweloper robił światło do wszystkich mieszkań.
Ale jaką opcję inny operator miałby u siebie zmienić? Są jakieś techniczne różnice pomiędzy uploadem 100 a 300 Mb/s?
Mam FunBoxa 3.0, bez innych urządzeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
@lacasadepapel profil połączenia na swoim urządzeniu OLT, które znajduje się w serwerowni. Ale jak masz Funbox 3.0 to raczej odpada, choć pewności 100% nie ma.
Po prostu musisz zaczekać jeszcze chwilę i jak dalej nie będzie 300 Mbit/s uploadu - pisać reklamację.
Możesz jeszcze zresetować modem spinaczem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reset Funboxa do ustawień fabrycznych nic nie dał.
W ciągu dnia zadzwonił technik żeby umówić się na wizytę. Opisałem mu że chyba dużo nie pomoże bo z łączem jest raczej wszystko ok. Mimo wszystko umówiliśmy się na jutro (na dzisiaj nie było terminów po 17:00).
Po rozmowie sprawdziłem upload - dalej 100 Mb/s.
A teraz wróciłem do domu i magia - jest 300 Mb/s.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
@lacasadepapel Możesz odwołać wizytę technika przed jego przyjazdem. Jeżeli technik podejdzie do sprawy proceduralnie, to ma możliwość wlepienia niezasadnego wezwania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy i upgrade prędkości
Tak też zrobiłem, ale moim zdaniem nie tak to powinno wyglądać.
Zgłosiłem problem i wysłano technika - samo się teraz nie naprawiło, więc powinienem dostać jakąś informację.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »