Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużenie umowy i upgrade prędkości

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 9
  • 11
  • 1

Przedłużenie umowy i upgrade prędkości

Wątpię żeby do budynku była doprowadzona miedź, skoro ma on 2 lata i deweloper robił światło do wszystkich mieszkań.

 

Ale jaką opcję inny operator miałby u siebie zmienić? Są jakieś techniczne różnice pomiędzy uploadem 100 a 300 Mb/s?

 

Mam FunBoxa 3.0, bez innych urządzeń.

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1745
  • 1881
  • 101

Przedłużenie umowy i upgrade prędkości

@lacasadepapel  profil połączenia na swoim urządzeniu OLT, które znajduje się w serwerowni. Ale jak masz Funbox 3.0 to raczej odpada, choć pewności 100% nie ma.

 

Po prostu musisz zaczekać jeszcze chwilę i jak dalej nie będzie 300 Mbit/s uploadu - pisać reklamację.

Możesz jeszcze zresetować modem spinaczem. 

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 9
  • 11
  • 1

Przedłużenie umowy i upgrade prędkości

Reset Funboxa do ustawień fabrycznych nic nie dał.

 

W ciągu dnia zadzwonił technik żeby umówić się na wizytę. Opisałem mu że chyba dużo nie pomoże bo z łączem jest raczej wszystko ok. Mimo wszystko umówiliśmy się na jutro (na dzisiaj nie było terminów po 17:00).

 

Po rozmowie sprawdziłem upload - dalej 100 Mb/s.

 

A teraz wróciłem do domu i magia - jest 300 Mb/s.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1745
  • 1881
  • 101

Przedłużenie umowy i upgrade prędkości

@lacasadepapel  Możesz odwołać wizytę technika przed jego przyjazdem. Jeżeli technik podejdzie do sprawy proceduralnie, to ma możliwość wlepienia niezasadnego wezwania.

 


Poziom 17, Komentator
  • 9
  • 11
  • 1

Przedłużenie umowy i upgrade prędkości

Tak też zrobiłem, ale moim zdaniem nie tak to powinno wyglądać.

 

Zgłosiłem problem i wysłano technika - samo się teraz nie naprawiło, więc powinienem dostać jakąś informację.