- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@peeky błędów nie ma za dużo, więc linia jest ok. Być może to jest problem z routerem lub portem na centrali, że upload masz tak nisko zsynchronizowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@peeky upload za niski, ja k pisze @ketrasaArtur , ale spróbuj jeszcze z loginu usunąć /ipv6
To może być powodem skoków. Po usunięciu zrób test pingu. Co zaś do niskiego uploadu, to musisz się przyjrzeć sieci w domu. Opisz jak wygląda i z czego jest zbudowana- typ kabli. Ile masz gniazdek i telefon VoIP czy analogowy na linii że split teren( filtrem) on też potrafi śmiecić. Zrób foto gniazda i opisz jak linia wchodzi do domu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@peeky jak sprawa z pingiem i działaniem internetu? Udało się uruchomić szybszą prędkość wysyłania? Jak możesz, to podeślij screeny ponownym uruchomieniu routera, bądź jego resecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
Dokładnie taka sama sytuacja po przywroceniu do fabrycznych, pozmienialem wszystkie kable od internetu na nowe i tez to samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
Upload zawsze był na poziomie 0.7-1.5mb/s, teraz jest 3 krotnie mniejszy niewiadomo dlaczego
________________
* Zakryto dane prywatne + scalenie wpisów – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@peeky skoro u Ciebie po resecie routera sytuacja sienie zmieniła, to zostaje reset portów na centrali. Ty niestety tego nie zrobisz, trzeba aby technik się zajął tą sprawą. Trzeba zgłoszenie zrobić na infolinii lub czacie podając informację o niskiej synchronizacji w górę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
Jestem klientem Orange od ponad 25 lat. Mam 6 usług, w tym Neostradę do 10Mb. W ciągu tego czasu na mojej posesji pojawiły się już dwa światłowody – niestety żaden od Orange. Gdy w tym roku zobaczyłem, że znów kopią miałem nadzieję, że to Orange – niestety nie. Miałem prędkość 6-7Mb i to mi wystarczało. Niestety w momencie jak na moim podwórku pojawił się drugi światłowód prędkość Neostrady spadła do 2Mb. Czy to przypadek czy w Orange jest „kret” działający na korzyść innych firm? Jeśli tak to mu się udało – będę zmieniał… Na szczęście umowa na czas nieokreślony…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z internetem stacjonarnym
@MW12 podczas kopania mogli naruszyć Twoją linię telefoniczną i mogło to spowodować spadek prędkości. Ale to tylko przypuszczenia.
Co do światłowodu, to dobrze by było się zorientować, czy któraś linia nie jest budowana z programu POPC. Być może nawet obecnie budowane może wykonywać firma, która ma umowę z Orange na udostępnienie łącza. Wtedy na linii wykonawcy można podłączyć światłowód od Orange. Ale w tej sprawie musisz wybadać sam jakie firmy są właścicielami światłowodu i wtedy sprawdzić, czy Orange ma z nimi umowy na udostępnienie łączy.