- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
montaż routera
Witam, wczoraj miałem mieć przeprowadzony montaż routera w mieszkaniu w godzinach 17-20.
Około 13 dzwoniłem na nr. podany w sms potwierdzającym rejestrację zamówienia. Pani na infolinii poinformowała mnie że należy czekać cierpliwie, a montaż na 100% się odbędzie. Czekałem cierpliwie do godziny 20, nikt się nie zjawił, nie zadzwonił zero kontaktu.Po 20 zadzwoniłem na infolinię z pytaniem co dlaczego nikt się nie zjawił mimo umówionej wizyty.ym Pani stwierdziła że to dziwna sytuacja i zlecenie zostało wydane ale żadna firma się nie zgłosiła, i dziś należy czekać na kontakt od technika. Zmęczony dniem pracy odpuściłem temat i nie dopytywałem o szczegóły. Dziś rano ponownie dzwonię na infolinię z pytaniem kiedy konkretnie odbędzie się montaż, i kiedy ktoś konkretnie mi coś powie na temat zjawienia się technika na montaż. Pani poinformowała mnie że żeby przyśpieszyć montaż może już teraz mnie umówić za 10 dni. Grzecznie mówię że to nie moja wina że ktoś nie przyszedł, nie zgłosił się mimo umówionego terminu i ponowne czekanie 10 dni jest dla mnie niekomfortowe.
Niestety nie zaproponowano mi szybkiego terminu montażu, niestety mimo zapewnień że ktoś się ze mną skontaktuje, nikt nie zadzwonił i niestety nadal nic nie wiem kiedy odbędzie się montaż. Dlatego pytam czy jako nowy klient zostanę potraktowany godziwie i ktoś kompetentny zajmie się moją sprawą ? Dziękuję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
montaż routera
@dawid90 racja nie tak to powinno wyglądać. Konsultant może nie mieć informacji o tym, czemu nikt się nie pojawił. W takiej sytuacji powinien wysłać eskalację aby ta kwestia została wyjaśniona i jak najszybciej rozwiązana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
montaż routera
@dawid90 poczytaj artykuł pomocniczy. Tam masz garść info o przebiegu wizyty i jej przygotowaniu. Tam są też kontakty
https://www.orange.pl/omnibook/przygotowania-do-wizyty-technika
Swoją droga ostatnio wszedł w życie projekt aplikacji siedzącej postępy instalacji i naprawy. Dopytaj na infolinii czemu nie miałeś żadnej informacji i domagaj się najszybszego terminu instalacji. Po niej zaś pisz ( jeśli coś będzie dalej nie tak) skargę na adres w Skierniewicach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
montaż routera
@dawid90 według mnie i w moim odczuciu to zawinił brak należytego kontaktu na linii biuro obsługi- ekipy monterskie, teraz powinni się z Tobą skontaktować, ustalić najbardziej dogodny dla Ciebie termin wykonania i do tego się dostosować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
montaż routera
@dawid90 ja bym sprawdził status zamówienia https://www.orange.pl/status_zamowienia.phtml
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
montaż routera
@dawid90 Masakra. Mam nadzieję że ktoś tu z pracowników Orange Ci odpisze i załatwi temat.