- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Zmieniłem ofertę z DSL na Neostrada, od tej pory nie mogę połączyć się z drukarką HP przez wifi. Drukarka została przeinstalowana, ustawiono nową sieć, hasło. Widnieje jako podłączona poprawnie (w ustawieniach drukarki również widnieje połączenie), jednak przy próbie drukowania pokazuje się komunikat, że urządzenie nie jest połączone z siecią. Wchodząc w ustawienia Livebox również zauważyłem, że drukarka widnieje jako urządzenie podłączone do sieci. W czym problem? Czy może to być problem w tym, że utraciłem stałe IP w ofercie Neostrady? Czy ma to jakiś wpływ na drukarkę wifi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@drahman w takim razie proponuję przywrócić do ustawień fabrycznych i zweryfikować adresację IP w samej drukarce, a nie poprzez oprogramowanie na laptopie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drukarką WIFI neostrada
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drukarką WIFI neostrada
Chcę przesyłać zdalnie dokumenty do druku z urządzeń podłączonych w tej samej sieci co drukarka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drukarką WIFI neostrada
@drahman Czy przywracałeś sprzęty do ustawień fabrycznych? Drukarka miała ustawione stałe IP w sieci lokalnej w swoich ustawieniach ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drukarką WIFI neostrada
Nie przywracałem ustawień fabrycznych na żadnym sprzęcie. Drukarka zmieniła IP po zmianie sieci. Aktualizowałem nowe IP w ustawieniach programowych drukarki na laptopie, ale nic to nie dało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@drahman w takim razie proponuję przywrócić do ustawień fabrycznych i zweryfikować adresację IP w samej drukarce, a nie poprzez oprogramowanie na laptopie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drukarką WIFI neostrada
Przywróciłem ustawienia fabryczne w drukarce, ale dalej nic to nie dało:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drukarką WIFI neostrada
Oczywiście drukarka po przywróceniu do ustawień fabrycznych, na nowo połączona z siecią, widnieje jako połączona, ale drukuje tylko z komputera bezpośrednio podpiętego przez kabel, przy próbie drukowania przez wifi wyskakuje powyższy błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drukarką WIFI neostrada
W lapku kliknij na ikonkę sieci następnie na właściwości i zobacz jaką masz w ustawieniach sieci wybraną opcję Profil Sieciowy - Publiczna czy Prywatna? Zaznacz Prywatna i spróbuj wysłać plik do Drukarki . W moim przypadku ten ; zabieg ; zadziałał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z drukarką WIFI neostrada
Hejka @drahman, czy udało Ci się rozwiązać problem z drukarką ? Jeśli tak, a jeden z postów w tym Ci pomógł - nie wahaj się - oznacz go jako rozwiązanie - zgodnie z uznaniem 🙂