Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z YouTube

Highlighted

Poziom 9, Poszukiwacz
  • 2
  • 3
  • 0

Problem z YouTube

Witam!

 

Od pewnego czasu mam problem z filmami na YouTube. Nie ładują się , przełączają na niską rozdzielczość, zacinają. Internet mam 80 Mb/s (po kablu) i dotychczas nie było problemu. 

Sam internet chodzi szybko 38 - 45 Mb/s - mierzone na stronie.

I problem pojawia się na wszystkich urządzeniach (laptop, komputer stacjonarny, telefony).

Czy można samemu rozwiązać problem, czy trzeba zgłosić awarię ?

Dodam , że niekiedy wszystko chodzi bez zarzutu, ale większość czasu są problemy.

Próbowałem już różnych sposobów z tego forum , ale to nic nie daje. 

Myślałem, że podłaczenie kablem do FunBoxa 2.0 poprawi systuację, ale nie do końca. Jest trochę lepiej, ale i tak się zacinają filmy. 

Dodam, że ta sytuacja jest od pewnego czasu (miesiąc) i kiedyś nie było problemów.

 

46 ODPOW. 46
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4626
  • 7207
  • 154

Problem z YouTube

Jest aplikacja na telefon Mój FunBox, zainstaluj i testy zrób, jak będą w domu na linii internetu stacjonarnego,problemy, opis aplikacji tu.

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 334
  • 257
  • 5

Problem z YouTube

Orange sie chyba przegrzaly styki, kazdy ma obecnie problemy z youtube, jedyne wyjscie to VPN:

"według techników wszystko jest w porządku - buforowanie YT w 144p na łączu 1 Gb/s to norma 🙂 "to wina YouTube" - Olsztyn pozdrawia z bezinternecia"

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1546
  • 1492
  • 32

Problem z YouTube

No jak, przecież mają zapas duży na stykach według @HypsteRT 😂

 

Orange tak ma, loteria, jednego dnia jest dobrze, by drugiego było nie w porządku. UPC pozdrawia, żadnych problemów, więc żadnej winy YT 😀

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1747
  • 1891
  • 101

Problem z YouTube

 Powiem Wam, że również od ostatniego czasu YouTube działa mi bardzo wybiórczo, jest to strasznie irytujące.

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 1
  • 0

Problem z YouTube

U mnie niestety podobnie. Szkoda że pomoc techniczna (na fb) uparcie wmawia że problem jest po mojej stronie nie ich. Pierwszy zgrzyt jak chodzi o internet od Orange i od razu lawina zawodu (liczyłem na lepszą obsługę). Szkoda. 

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 3
  • 1
  • 0

Problem z YouTube

Póki co kazali mi się zwrócić do pomocy technicznej gdy problem wystąpi. Ktoś już przez to przechodził ? Bo mi jak na złość (?) YouTube ruszył podczas omawiania tematu na fb 😉 

Highlighted

Poziom 19, Pasjonat
  • 656
  • 814
  • 1

Problem z YouTube

Nie wiem dlaczego nie mogę się zalogować na swoje konto Banan922... ciągle pisze że zły login lub hasło, mimo że próbowałem wszystkich swoich haseł. Gdy próbuję zmienić hasło to znów pisze że niewłaściwy login...

 

Ale do rzeczy - gdy 30 razy pisałem o tym że youtube muli to wiele osób się chwaliło że u nich wszystko ok i pewnie coś mam nie tak. To dla odmiany ja się pochwalę - nie mam problemów z youtubem od około tygodnia, chodzi zadowalająco 😉 Czyżby odwróciły się priorytety województw? xD

http://prntscr.com/mfi4se

http://prntscr.com/mfi5ia

 

Pingi jednak dalej słabe i jest nawet coraz gorzej.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z YouTube

Również mam problemy z YouTube przy  1Gb/s 🙂

serwisańci nie widzą problemu i wymienili mi już 2 razy router.

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 1546
  • 1492
  • 32

Problem z YouTube

Powiem tak, fajnie że w końcu stali użytkownicy NO zaobserwowali te problemy. Może sprawa w końcu pchnie się do przodu i Orange  zacznie coś robić w tym kierunku. Zaufany użytkownik jest bardziej wiarygodny w tym co napisze i nie ma wtedy raczej możliwości by ściemniał albo miał problemy u siebie, jak to mówią technicy, bo bez testów nie wyraziłby takiej opinii. 

 

Zespół Nasz Orange mógłby w końcu zainterweniować u góry, by z tymi stykami w końcu coś zrobili, nie tylko YT ale ogólnie stykami, bo teraz najważniejsze: dobre styki ogólne dadzą jakość wszędzie, a nie w wybranych tytułach. Bo teraz nie jest to dobre dla samego Orange, ale przede wszystkim dla uzytkowników Internetu. 

 

Zawsze jest tak, żeby były zyski, to trzeba zainwestować, zainwestujcie w routing, a odbije to się Wam umowami i poleceniami. Na razie macie monopol jeszcze w niektórych lokalizacjach, ale kiedyś to się zmieni i nie wróżę dobrego.

 

Żeby przy internecie w XXI wieku zacinało się YT przy 100Mb/s, już nie wspominając o 1Gb/s? Wstyd! Puste cyferki.