Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 14046
  • 57777
  • 697

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła

@Tomek15018  ja twierdzę, że raczej nie..w dekoderach to ważne, ale modem zgłasza się loginem i hasłem i to powinno wystarczyć nawet gdy w międzyczasie wejdzie jakąś aktualizacja softu. 

Jest możliwość, że w czasie wyłączenia coś się zadziało w sieci i dlatego nie działa 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 381
  • 1535
  • 10

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła

To FB nie powinien sam pobrać sobie tych danych?


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 14046
  • 57777
  • 697

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła

@atlas_cudow  oczywiście, że pobiera sam...ale gdy jest dopisany do systemu. 

Kombinuje, że jest mechanizm rozpoznawania, czy modem jest we właściwym miejscu np przy wymianie...

Bo jak system by wiedział, że właśnie w tym miejscu dać taki login???


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 381
  • 1535
  • 10

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła

Wydaje mi się, że Orange dokładne wie, jaki mamy router, nawet po wymianie. Może wystarczy zrobić Faktory Reset, żeby pobrał dane?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 36
  • 0

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła

Tylko skoro to jest tylko problem z tym uwierzytelnieniem to co stało na przeszkodzie szybkiej naprawię tego, przecież przy nowej umowie nie trzeba czekać nie wiadomo ile na aktywację, a mi się wydaje że teraz też to jest kwestia tego że trzeba jakby na nowo to aktywować. Generalnie muszę powiedzieć że jestem zawiedziony pomocą ze strony infolinii, w ogóle pierwszy kontakt to standardowe, proszę zresetować i będzie dobrze i nara. 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 14046
  • 57777
  • 697

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła

@Tomek15018  i to jest właśnie tajemnica....


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6103
  • 24951
  • 210

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła


@Tomek15018napisał(-a)

Tylko skoro to jest tylko problem z tym uwierzytelnieniem to co stało na przeszkodzie szybkiej naprawię tego, przecież przy nowej umowie nie trzeba czekać nie wiadomo ile na aktywację, a mi się wydaje że teraz też to jest kwestia tego że trzeba jakby na nowo to aktywować. Generalnie muszę powiedzieć że jestem zawiedziony pomocą ze strony infolinii, w ogóle pierwszy kontakt to standardowe, proszę zresetować i będzie dobrze i nara. 


Nie daj się zbyć na infolinii. Na przeszkodzie stoją wyłącznie niewydajne procedury obsługi klienta, nic więcej. Domagaj się stanowczo tego co Ci się należy, nie odpuszczaj, nikt ci łaski nie robi.

Dla porządku: infolinia radziła zresetować do ustawień fabrycznych? Zrobiłeś to?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 9
  • 36
  • 0

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła

Tak, przywracałem, robiłem już chyba wszystko co znalazłem tu na forum, i co mi do głowy przyszło, ale dalej nic nie działa, czekam już teraz na koniec tych 36h i jutro od rana wydzwaniam na infolinie.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2243
  • 8418
  • 33

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła

a więc pozostaje wymienić FB ... na własny router!


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2661
  • 10944
  • 103

Problem z FUNBOX 6.0 Błąd loginu i hasła

Cześć @Tomek15018 

Czy sprawdzałeś na swoim koncie Mój Orange poprzez  stronę www w tym linku https://www.orange.pl/twojekonto/ w zakładce umowy i urządzenia jaki modem masz przypisany do konta (Funbox 3 czy Funbox 6) Czy pamiętasz swój login i hasło do Neostrady? Znalazłem na stronie Orange w odniesieniu do Funboxa 6 w pkt 8 Jak rozwiązać problemy z modemem Funbox 6? https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-6#  kilka wskazówek jak postępować jeśli dioda Internet miga szybko na pomarańczowo (problem z loginem/hasłem do usługi)

1. Jak podłączony jest  Twój modem Funbox 6?

Gdy światłowód jest podłączony bezpośrednio do Funbox 6 – przejdź do kolejnego kroku.

Gdy Funbox 6 jest podłączony przewodem Ethernet do terminala optycznego ONT, sprawdź poprawność połączenia:

  • Czy przewód światłowodowy jest podłączony do terminala optycznego ONT oraz gniazda optycznego?

  • Czy  terminal optyczny ONT jest włączony (diody POWER i OPTICAL świecą się na zielono)?
  • Czy zasilacz jest podłączony do modemu do portu z tyłu obudowy oznaczonego POWER?
  • Czy przewód Ethernet jest podłączony z zewnętrznego terminala optycznego ONT do portu ETH1 z pomarańczowym oznaczeniem (z tyłu obudowy modemu)?

2. Uruchom przeglądarkę internetową, wpisz na górze w pasku adres 192.168.1.1 i naciśnij Enter.

Gdy jest to nowa instalacja Funbox 6:  pojawi się strona do wpisania loginu i hasła do usługi Internet.

Idź do kroku Wprowadź login i hasło dostępu do internetu poniżej.

Gdy jest to kolejne podłączenie Funbox 6:  pojawi się ekran logowania do menu modemu: idź do kroku Wprowadź hasło do logowania do menu modemu poniżej

3.Wprowadź hasło do logowania do menu modemu

Jeżeli nie zmieniałeś hasła do modemu na własne, wpisz to z naklejki, która znajduje się w dolnej części obudowy Funbox 6.

4. Kliknij Opcje a potem Zaawansowane

5. Wybierz sekcję Połączenie z internetem.

6. Wprowadź login i hasło dostępu do internetu.

Na formularzu do wpisania danych dostępowych do usługi Internet wprowadź swój login i hasło dostępu do internetu. Jeśli ich nie pamiętasz sprawdź jak je odzyskać.

7. Poczekaj 5 minut. Jeśli sytuacja się nie zmieniła - wpisz do formularza dane rejestracyjne. W polu Login: rejestracja@neostrada.pl , w polu Hasło: rejestracja. Używaj małych liter. Kliknij Zapisz. Dioda Internet powinna migać powoli na pomarańczowo.

8. Poczekaj 5 minut. Jeśli to nie pomogło, przywróć Funbox 6 do ustawień fabrycznych (przytrzymaj przycisk RESET przez 10 sekund)

9. Jeśli po kolejnych 5 minutach problem nadal występuje, zgłoś uszkodzenie

Więcej informacji w tym linku https://www.orange.pl/omnibook/orange-funbox-6#

@Tomek15018natomiast jeśli te wskazówki nie pomogą to wydaje mi się że przyczyną moze być uszkodzony Funbox 6

Daj znać czy coś pomogło 🙂

Pozdrawiam 🙂