Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 101
  • 0

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta


@Piotrekk85napisał(-a)
A mam pytanie: czy Twoje zgłoszenie uszkodzenia ma już status "trudnousuwalne"? bo jeśli dobrze liczę minęło 31 dni kalendarzowych od pierwotnej daty zgłoszenia?

Nikt nie poinformował mnie, że uszkodzenie ma taki status, więc pewnie nie ma.

A nawet pracownik Orange - @sebaswiderski - zapewniał mnie w prywatnej rozmowie, że Orange nie postępuje tak, iż odczekuje miesiąc, tylko po to, aby zmienić status na "trudnousuwalne". Pytanie, czy można ufać pracownikom Orange? Emotikon: Smutny

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

Bo jak tak to sformułowałeś - nie jest prawdą. Status może się zmienić po 14 dniach jak i 45. To był mój subiektywny skrót myślowy na podstawie subiektywnych doświadczeń.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 40
  • 101
  • 0

Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta

Podzielę się jeszcze jedną refleksją. Wszyscy konsultanci Orange (z jednym wyjątkiem, ale przy tej liczbie z iloma miałem do czynienia, jest to zaniedbywalne) są bardzo mili i kulturalni.

Jest to z pewnością duży plus Orange, że tak pod tym kątem są wyszkoleni pracownicy. Niemniej jak uświadomimy sobie, że za tym stoi mechanizm, który został zobrazowany w jednym z odcinków serialu "Czarne lustro" - to mnie to przeraża Emotikon: Zaskoczony

 

Kilku konsultantów prosiło mnie wprost, abym nie brał pod uwagę mojej sytuacji przy ich ocenianiu, bo przecież miło się rozmawiało.

Drodzy konsultanci - naprawdę daję Wam maksymalną ocenę Emotikon: Szczęśliwy

 

Choć chętnie wymieniłbym ten wszystkie rozmowy za jedną rozmowę z osobą, która uczciwie i rzetelnie wyjaśniłaby w czym jest problem.