- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Możesz spróbować skontaktować się z rzecznikiem Orange w social media lub mailowo, ale też nie wiem czy coś poza większą ilością informacji uzyskasz.
Na własną rękę proponuję:
1) jak nie masz to załóż/zmigruj konto Neostrady na orange.pl do tzw. Nowego Mój Orange aby widzieć info o realizacji uszkodzenia
2) w Nowym Mój Orange powinieneś widzieć takie pole jak przewidywana data naprawy - i śledź zmiany tego pola
3) jeśli usługa była brana na osobę prywatną, sugerowałbym pójść do lokalnego rzecznika konsumentów by złożył reklamację w Twoim imieniu (nie wiem czy to aktualne https://www.bip.krakow.pl/?id=400 ) - i spisz jakie masz oczekiwania wobec Orange poza oczywiście naprawą
4) jeśli usługa była brana na firmę, to spróbuj poszukać kogoś z większymi kompetencjami by coś alternatywnego do czasu naprawy Ci zaproponowali (nie będę rozpisywał co jest możliwe, bo to już naprawdę indywidualne rozwiązania nie nadające się do opisywania na forum)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Cześć @Piotrekk85
Właśnie to jest z czym teraz walczę - chcę się przebić przez jakiś niewidzialny mur informacyjny.
Ludzie z BOK, czy to konsultanci, czy technicy (ci drudzy są znacznie lepiej doinformowani) często chcą mi pomóc, ale jedynie mogą wzruszyć ramionami.
Próbuję, apeluję, proszę o kontakt do lokalnego technika - ale nie mogą i nie chcą mi dać.
ad 1) naturalnie, że mam zmigrowane. Osoby z takimi kłopotami, jak moje logują się na ten serwis regularnie - kilka razy dziennie
ad 2) Były 3 daty naprawy. Pierwsza 11.12.2019. Druga 20.12.2019 i teraz jest trzecia 3.01.2020.
Problem, że NIE WIERZĘ, że łącze zostanie naprawione w tym terminie. Kiedy? W sylwestra?
ad 3) Jest na osobę prywatną. Faktycznie sam Orange wymuszą tę drogę.
Jak wspominałem w jednym z wcześniejszych postów - w systemie Orange jest zapisane, że awaria jest spowodowana sąsiednią budową. Kierownik budowy nic o tym nie wiem. Próbował skontaktować się z Orange, ale został zbyty. Przekazałem @sebaswiderski kontakt do tego kierownika - może uda się ustalić kto mówi prawdę.
W kontekście rzecznika: to oprócz naprawy moje łącza liczyłbym na zmianę w traktowaniu klientów.
Jestem w stanie zrozumieć, że mają problem pod warunkiem, że określą jaki. "Awaria infrastruktury" jest stanowczo zbyt ogólnym określeniem.
ad 4) Nie była w moim przypadku, ale w przypadku sąsiadów. Porozmawiam z nimi, jakie mają plany.
Dziękuję Ci przede wszystkim za podpowiedź z rzecznikiem konsumentów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Mur z którym się spotykasz to tzw. "chińskie mury" - ich objaśnienie można znaleźć np. w starym artykule wyborczej https://wyborcza.pl/1,75248,8562583,Jak_dzialaja_chinskie_mury_z_ulicy_Twardej_.html Mimo, że Orange przeniosło się z Twardej na Aleje i wiele wody w Wiśle upłynęło to i tak podział ciągle funkcjonuje.
Pewnie Cię te sprawy jak klienta mało interesują, ale przywyknij, że info będzie skąpe i też bardzo często technicy wpisując w systemy obsługowe niepełne lub pokrętne informacje, które nie tyle że są kłamstwem, ale wymagają "twórczej interpretacji co autor miał na myśli".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Orange najwyraźniej chce mi popsuć Święta Wielkanocne. Na razie zepsuł mi:
- Święta Bożego Narodzenia
- Sylwestra
Właśnie dostałem SMS awaria potrwa do 13 stycznia 2020 roku.
Przypominam, że awaria nastąpiła 9 grudnia 2019 roku. Od tego czasu termin naprawy był przesuwany 3 razy.
Udało mi się spotkać techników 31 grudnia. Wtedy przy użyciu zaawansowanego sprzętu wykryli, że kabel jest uszkodzony na ok. 10 metrze. BRAWO!!! Świetny czas!!! W 22 dni ustalili, że kabel jest uszkodzony na ok. 10 metrze.
Nie rozumiem dlaczego nikt z pracowników Orange nie chce mi powiedzieć prawdy.
Pewnie jest ona trywialna, np. taka, że nie mają ludzi tzw. kablarzy, z uprawnieniami do kładzenia - ale do tego nie mogą się przyznać. A szkoda, bo jestem wyrozumiały - pod warunkiem, gdy ktoś mi mówi prawdę.
Sam nic nie zdziałam i jestem zmuszony do szukania pomocy wśród lokalnego rzecznika konsumentów, jak tylko skończy się okres sylwestrowo-noworoczny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
do notatek?
Nie widzę nigdzie takiej pozycji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@Piotrekk85napisał(-a)
Bo fajnie by sprawdzić co ludzie co byli w sylwka wpisali w systemy przesuwając datę naprawy. Ale na czacie będzie ciężko uzyskać.
Byłoby fajnie, to fakt.
W sumie miło mi się z nimi rozmawiało. Nawet udostępniłem im w piwnicy kontakt, bo ten imponujący sprzęt do mierzenia, gdzie kabel jest urwany mieli rozładowany
Zrobili zdjęcie temu aparatowi. Pokręcili nosem, że ciężko będzie i że poza tym oni się kablami nie zajmują.
Byłem w szoku, że w ogóle przyszli. Szkoda, bo nie zadałem dość rozsądnego pytania - dlaczego dopiero pojawili się oni po 22 dniach.
Co do kablarzy - to oni nie mieli technicy pojęcia kiedy się pojawią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Temat nie jest skończony
Jestem tylko pełen podziwu dla wyobraźni pracowników Orange, którzy na poczekaniu wymyślają historie, które są KŁAMSTWAMI. Mam kilka przykładów - całą listę przekażę do UOKiK, lokalnemu rzecznikowi konsumenta. Zebrał się ciekawy materiał dla Wyborczej do kontynuowania artykułu - https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/1,34939,16743596,Trudno_usuwalna_awaria_neostrady__czyli_jak_O...
Tu jeden przykład: "nie możemy podłączyć pana do kamienicy obok, bo właściciele się nie zgadzają".
Ależ ci właściciele zrobili wielkie oczy, jak im przekazałem tę sensację.
Aby nie było, że tylko ganię Orange. Konsultanci są przewrażliwieni na punkcie oceny i niemal wszyscy są bardzo uprzejmi, choć bezradni.
Muszę też pochwalić czat - stanowczo lepiej działa niż infolinia. Jeśli cokolwiek załatwiać to tylko przez czat.
Szkoda, że nie klient w wyjątkowo szczególnych przypadkach nie ma możliwości skontaktowania się z osobą kompetentną. Próba ustalenia czegokolwiek z konsultantami jest z reguły stratą czasu.
Za radą wielu znajomych i prawników - jedyna sensowna forma kontaktu jest za pośrednictwem urzędów kontrolujących.
Posumowanie wątku:
1) Orange zepsuł mi i całej rodzinie Święta, zepsuł zabawę sylwestrową.
2) Przez ten cały okres trwania wątku pracownicy z Orange NIC nie zrobili konstruktywnego w kierunku naprawy (ok, po 22 przyjechali technicy i... stwierdzili, że pewnie kabel jest ucięty)
3) Minął wczoraj kolejny deadline, który po raz 5 przesuwał Orange. NIKT się ze mną nie skontaktował.
Kolejny ważny wniosek: jeśli awaria przedłuża się o 3 dni - nie ma sensu rozmawiać z pracownikami Orange. Najlepiej od razu szukać pomocy u lokalnych władz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś