40
Postów
101
Kudo
0
Rozwiązania
100 like
50 like
Pierwsze lądowanie
25 like
10 odpowiedzi
1 like
1 odpowiedź
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
14-01-2020 20:33
Podzielę się jeszcze jedną refleksją. Wszyscy konsultanci Orange (z jednym wyjątkiem, ale przy tej liczbie z iloma miałem do czynienia, jest to zaniedbywalne) są bardzo mili i kulturalni.Jest to z pewnością duży plus Orange, że tak pod tym kątem są wyszkol [...]
14-01-2020 19:32
@Piotrekk85napisał(-a)A mam pytanie: czy Twoje zgłoszenie uszkodzenia ma już status "trudnousuwalne"? bo jeśli dobrze liczę minęło 31 dni kalendarzowych od pierwotnej daty zgłoszenia?Nikt nie poinformował mnie, że uszkodzenie ma taki status, więc pewnie ni [...]
14-01-2020 16:44
Temat nie jest skończony Jestem tylko pełen podziwu dla wyobraźni pracowników Orange, którzy na poczekaniu wymyślają historie, które są KŁAMSTWAMI. Mam kilka przykładów - całą listę przekażę do UOKiK, lokalnemu rzecznikowi konsumenta. Zebrał się ciekawy m [...]
14-01-2020 20:33
Podzielę się jeszcze jedną refleksją. Wszyscy konsultanci Orange (z jednym wyjątkiem, ale przy tej liczbie z iloma miałem do czynienia, jest to zaniedbywalne) są bardzo mili i kulturalni.Jest to z pewnością duży plus Orange, że tak pod tym kątem są wyszkol [...]
14-01-2020 19:32
@Piotrekk85napisał(-a)A mam pytanie: czy Twoje zgłoszenie uszkodzenia ma już status "trudnousuwalne"? bo jeśli dobrze liczę minęło 31 dni kalendarzowych od pierwotnej daty zgłoszenia?Nikt nie poinformował mnie, że uszkodzenie ma taki status, więc pewnie ni [...]
14-01-2020 16:44
Temat nie jest skończony Jestem tylko pełen podziwu dla wyobraźni pracowników Orange, którzy na poczekaniu wymyślają historie, które są KŁAMSTWAMI. Mam kilka przykładów - całą listę przekażę do UOKiK, lokalnemu rzecznikowi konsumenta. Zebrał się ciekawy m [...]