- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@mak2 odpowiedź masz w wiadomości prywatnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@RaDo_snynapisał(-a)@mak2 odpowiedź masz w wiadomości prywatnej.
Dziękuję za odpowiedź. Odpisałem.
W sumie nie widzę powodu, abyśmy nie prowadzili rozmowy tutaj. Przekazałem nry id w wiadomości prywatnej zgodnie z rozsądną sugestią @ketrasaArtur.
Natomiast poza tym chyba nie poruszyliśmy nic co wymagałoby dyskrecji. Oczywiście nie przeniosę tu wątku bez zgody @RaDo_sny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@mak2 zakładam, że sprawa jest w toku na dobrej drodze lub jest zakończona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Na razie się przynajmniej coś dowiedziałem. Rozwiązaniem to to nie jest, ale przynajmniej coś już wiem.
Chętnie podzielę się tu opisem, jeśli @RaDo_sny nie będzie miał nic przeciwko temu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@mak2 rozumiem, że sprawa na tyle została wyjaśniona, że spokojnie czekasz do zakończenia naprawy. Uzgodnijcie, co można na NO udostępnić, aby inni mieli łatwiej załatwić podobną sprawę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@mak2 nie mam nic przeciwko. Mam nadzieję, że sprawa się w miarę szybko rozstrzygnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
W sumie to są 2 tematy.
1) Wreszcie uzyskałem wyjaśnienie, że moja przedłużająca się awaria wynika z tego, że podczas wyburzania kamienicy obok została usunięta cała instalacja i teraz będzie lub jest odnawiane budowanie przyłącza na nowo.
Na BOK mogłem się dowiedzieć tylko, że jest awaria.
Teraz rozumiem skąd taki długi termin. Szkoda, że o usunięciu instalacji zostałem powiadomiony przez brak sygnału. Po 14 dniach już chociaż bardzo ogólnie wiem na czym polega problem. Było nie było, jest to postęp.
2) Orange oferuje takim klientom, jak ja - odciętym od sieci - doładowanie Internetu na karcie SIM - +10GB nie częściej niż raz na 24 h. Niby dużo, ale nie, jak akurat pojawił się Wiedźmin na Netflixie i dodatkowo dzieciaki mają sporo wolnych dni. Swoją drogą nie byłem świadomy, że tak dużo giga zużywamy Teraz staram się ograniczać.
Pożyczyłem modem GSM od znajomego, wpiąłem w sieć i najważniejsze, że rodzina jest zadowolona. Ja mniej, bo codziennie muszę dzwonić żebrząc o gigabajty. Jest to uciążliwe. Na początku Max mnie egzaminuje. Potem łączy z konsultantem, który też mnie egzaminuje. Tu bywa różnie z wynikiem egzaminu. Jeden doradca się rozłączył, inny stwierdził, że nie da się doładować i długo musiałem go przekonywać, że raczej da się. Ale już wiem, że muszę prosić o połączenie z pomocą techniczną, która to dodaje od ręki pakiet, ale po raz kolejny muszę opisać mój problem.
Zaproponowałem: abym nie tracił mojego czasu oraz nie marnował czasu konsultantów i nie drażnił sztucznej inteligencji - to niech dostanę doładowanie 10GB x liczba dni szacowanej awarii.
@RaDo_sny nie ma takiej mocy sprawczej, ale w moim imieniu złożył reklamację. Zobaczymy...
Uważam, że moja propozycja jest również na korzyść Orange, więc będę zdziwiony odmową.
Podsumowując. Jest jakiś postęp, ale bardzo mały.
Dam znać, czy pkt. 2) będzie rozpatrzony pozytywnie - dam znać.
A co do 1) - rozmarzyłem się, że fajnie byłoby, gdyby w ramach budowania przyłącza na nowo został dociągnięty światłowód. Jestem pewien, że to rekompensowałoby tę przerwę w moich oczach i sąsiadów. Ale nie wierzę w to rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@mak2 co do MAX-a są rozwiązania, aby długo nie męczył z egzaminowaniem. Wystarczy porozmawiać z nim na temat nie związany z telekomunikacją. Po trzech niezrozumiałych odpowiedziach, sam połączy cię z konsultantem. Trochę to możne być śmieszne, ale działa
Po połączeniu z konsultantem dobrze jest zapisać imię i nazwisko najbardziej kompetentnego konsultanta, który pomógł w załatwieniu sprawy. Przy ponownym połączeniu z następnym konsultantem warto podać dane, które zapisaliśmy,. Szybciej sprawa zostanie załatwiona niż ponowne produkowanie się przed kolejnym. Niestety konsultanci pracują na zmiany, więc może być trudność w trafieniu na naszego zapisanego, w tedy warto znaleźć kolejnego i może w tedy dwóch, czy trzech łatwiej trafić.
Każde połączenie z BOK z telefonu Orange jest płatne 1,5 PLN za połączenie. Można od razu w trakcie rozmowy zgłosić o zwrot kosztów lub drugie rozwiązanie w przypadku częstych połączeń do BOK pod 510 100 100, dzwonić z telefonu z poza Orange, na którym mamy pakiet nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Czas zakończyć wątek. Orange okazuje się twierdzą nie do zdobycia nawet dla ludzi z Orange.
@RaDo_sny potwierdził, że nie jest w stanie nic zrobić.
Od 9 grudnia jak nie miałem internetu - tak nadal nie mam.
Na budowie obok - dowiedziałem się - że nikogo nie było u nich nie był z Orange, a oni nie dotykali żadnej infrastruktury.
Orange udało się ZEPSUĆ MI i mojej rodzinie ŚWIĘTA.
Tytuł wątku jest "Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta", więc go zamykam - JAKO NIEROZWIĄZANY
Wkrótce opiszę podsumowanie, jak Orange olewa klientów, w nowym wątku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@ketrasaArturnapisał(-a)@mak2 co do MAX-a są rozwiązania, aby długo nie męczył z egzaminowaniem. Wystarczy porozmawiać z nim na temat nie związany z telekomunikacją. Po trzech niezrozumiałych odpowiedziach, sam połączy cię z konsultantem. Trochę to możne być śmieszne, ale działa
Po połączeniu z konsultantem dobrze jest zapisać imię i nazwisko najbardziej kompetentnego konsultanta, który pomógł w załatwieniu sprawy. Przy ponownym połączeniu z następnym konsultantem warto podać dane, które zapisaliśmy,. Szybciej sprawa zostanie załatwiona niż ponowne produkowanie się przed kolejnym. Niestety konsultanci pracują na zmiany, więc może być trudność w trafieniu na naszego zapisanego, w tedy warto znaleźć kolejnego i może w tedy dwóch, czy trzech łatwiej trafić.
Każde połączenie z BOK z telefonu Orange jest płatne 1,5 PLN za połączenie. Można od razu w trakcie rozmowy zgłosić o zwrot kosztów lub drugie rozwiązanie w przypadku częstych połączeń do BOK pod 510 100 100, dzwonić z telefonu z poza Orange, na którym mamy pakiet nielimitowanych połączeń do wszystkich sieci.
Dziękuję. Wstyd się przyznać - nie wiedziałem, że skubią mnie. Teraz rozumiem dlaczego chcą bym dzwonił codziennie po dodatkowe doładowania. Co więcej rozumiem nieraz dlaczego zdarzyło się, że infolinia się nagle rozłączała i musiałem ponownie dzwonić.
Orange, gdyby pracował w szpitalu, to chodziłby po salach i wyciągał oraz opróżniał portfele sparaliżowanym.
Pracownik Orange polecił mi, abym zamiast dzwonić na infolinię, to użył czata. Ok, sprawdzę...