- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@Piotrekk85napisał(-a)
A mam pytanie: czy Twoje zgłoszenie uszkodzenia ma już status "trudnousuwalne"? bo jeśli dobrze liczę minęło 31 dni kalendarzowych od pierwotnej daty zgłoszenia?
Nikt nie poinformował mnie, że uszkodzenie ma taki status, więc pewnie nie ma.
A nawet pracownik Orange - @sebaswiderski - zapewniał mnie w prywatnej rozmowie, że Orange nie postępuje tak, iż odczekuje miesiąc, tylko po to, aby zmienić status na "trudnousuwalne". Pytanie, czy można ufać pracownikom Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Podzielę się jeszcze jedną refleksją. Wszyscy konsultanci Orange (z jednym wyjątkiem, ale przy tej liczbie z iloma miałem do czynienia, jest to zaniedbywalne) są bardzo mili i kulturalni.
Jest to z pewnością duży plus Orange, że tak pod tym kątem są wyszkoleni pracownicy. Niemniej jak uświadomimy sobie, że za tym stoi mechanizm, który został zobrazowany w jednym z odcinków serialu "Czarne lustro" - to mnie to przeraża
Kilku konsultantów prosiło mnie wprost, abym nie brał pod uwagę mojej sytuacji przy ich ocenianiu, bo przecież miło się rozmawiało.
Drodzy konsultanci - naprawdę daję Wam maksymalną ocenę
Choć chętnie wymieniłbym ten wszystkie rozmowy za jedną rozmowę z osobą, która uczciwie i rzetelnie wyjaśniłaby w czym jest problem.
- « Poprzedni
- Następny »