- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@Anonim
model LTE pożyczyłem. Usiłuję namówić firmę Orange (konsultantów nie muszę namawiać, bo wszyscy mi współczują i twierdzą, że gdyby to od nich zależało - to by mi udostępnili bezpłatnie Internet mobilny).
Nie zgadzam się z Tobą, że skoro jest awaria - nie z mojej winy - to mam ponosić dodatkowe koszty.
Rozumiem, że celem organizacji, jaką jest korporacja, jest zarabianie. Ale Boże! Nie każdym kosztem. To niemoralne - aby firma, która odcięła mnie bez słowa wyjaśnienia - chciała na mnie dodatkowo zarobić wykorzystując sytuację.
Podoba mi się porównanie @burebusek do oddawania samochodu do serwisu - szczególnie w przypadku usterki gwarancyjnej - normą jest oddanie klientowi na ten czas samochodu zastępczego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Masz umowę, gdzie masz napisane, że za każdy dzień potwierdzonej awarii masz bonifikatę 1/30 ceny, więc nie jesteś nigdzie stratny, bo za te dni nie zapłacisz. Jeżeli Ci nie mogą dać ,to trudno. Oddadzą Ci bonifikatę za niedziałającą usługę, to możesz tą kasę wykorzystać na pakiet GB w mobilnym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Awarię się zdarzają. Zapewniam Cię, że Orange robi wszystko aby móc usługę naprawić jak najszybciej. Za przerwę w świadczeniu usługi poza korekta opłaty abonamentowej dostaniesz jeszcze odszkodowanie...
Nie ma mnie przez weekend w pracy aby sprawdzić co jest powodem i dlaczego naprawa trwa tyle czasu. Mogę ogarnąć temat ewentualnie po weekendzie.
Oczywiście każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie ale według mojej wiedzy mało realne jest to abyś dostał to czego oczekujesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Czy awarie unieruchamiające Internet na co najmniej 25 dni są normą o Orange?
Zrobiłem rozeznanie. W kamienicy obok jest Internet od Orange. Prawdopodobnie został zerwany kabel, który był pomiędzy kamienicami.
"Orange robi wszystko aby móc usługę naprawić jak najszybciej" ???????
Od 10 grudnia nikt nie widział żądnego technika z Orange w okolicy. Proszę rozwiń Twoją myśl. Na czym polega to "najszybciej"?
W kamienicy, w mieszkaniu obok jest firma, która musiała przenieść działalność.
W sąsiednim mieszkaniu jest starsze małżeństwo - które używa telefonu stacjonarnego. Na święta odcięte od świata.
Mogę zrozumieć awarię. Ale jestem oburzony lekceważeniem.
To jest coś nowego. Orange wyraźnie się popsuł. Np. dlaczego technicy nic nie robią. Strajk?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Odłącz sobie Internet w domu na miesiąc i wtedy zrozumiesz, że jestem stratny.
Jak na razie nie dostałem ani grosza od Orange. Być może dostanę, a być może nie. Ta firma jest średnio słowna.
Na razie sytuacja jest taka: płacę za usługi, których nie mam. Potem muszę pisać reklamację. Odczekać w kolejce, tracić czas by ewentualnie oddano mi to co wpłaciłem. To nazywasz bonifikatą?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
Nie znam tematu od strony Orange, także ciężko się do niego odnieść bazując tylko na informacjach przekazanych od Ciebie.
Zrozum, że dla firmy brak działania usługi generuje straty bo jak sam wspomniałeś oprócz Ciebie dostępu do usług nie ma jeszcze przynajmniej jedną osoba. Korekty opłat abonamentowej oraz odszkodowanie zostaną wypłacone każdemu., którego to awaria dotknęła.
Być może brak możliwości usunięcia usterki w szybszym terminie wynika z tego, iż wymagane jest pozyskanie zgód właścicieli posesji lub gruntu na których awaria wystąpiła.
Tak jak wspomniałem wcześniej, bez dostępu do informacji co jest powodem wystąpienia usterki ciężko to zweryfikować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@mak2 , normalnie ręce opadają. Na Słowacji po wybuchu gazu, po dwóch dniach, winni siedzieli w "pudle", a u nas po dwóch tygodniach śledztwa. Zulu Gula...Polska to jest "ciekawa" kraj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@mak2napisał(-a)
Odłącz sobie Internet w domu na miesiąc i wtedy zrozumiesz, że jestem stratny.
Jak na razie nie dostałem ani grosza od Orange. Być może dostanę, a być może nie. Ta firma jest średnio słowna.
Na razie sytuacja jest taka: płacę za usługi, których nie mam. Potem muszę pisać reklamację. Odczekać w kolejce, tracić czas by ewentualnie oddano mi to co wpłaciłem. To nazywasz bonifikatą?
Niestety tak to wygląda i na tym polega umowa z operatorem, że za brak usług przyznaje bonifikatę i ewentualne odszkodowanie. Mogliby dać Ci neta zastępczego LTE, jak mogą dać GB tutaj na społeczności w konkursie, to by mogli i Tobie, ale z jakiegoś powodu konsultant tego nie może i nie potrafisz tego zrozumieć. Musiałbyś poprosić o kierownika infolinii. Może on by takie coś zarządził.
A sam termin usunięcia usterki, no cóż. Tak działają technicy Orange. Niektórym zamykają zgłoszenia, przychodzi SMS że naprawiono, a nic nie zrobili.
A jak pisałem, kupisz sobie pakiet GB, a za netai brak usług i tak Ci oddadzą, więc można powiedzieć, że nic Cię to nie będzie kosztować, no chyba, że nerwy, a za to dają odszkodowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
"Musiałbyś poprosić o kierownika infolinii. Może on by takie coś zarządził."
Poprosiłem o przełączenie z kierownikiem. Zignorowano moją prośbę.
Jest dla mnie jasne, że konsultanci mało mogą. Tym bardziej, że często są to osoby niekompetentne. Przykład. Jeden z konsultantów tłumaczył mi, że nie da się wsadzić do laptopa karty SIM, bo te karty służą jedynie do rozmów telefonicznych. Mam jeszcze parę innych smaczków, ale pominę. Wolę podkreślić, że co drugi konsultant jest miły i wie o co chodzi. Szkoda, że nie mają uprawnień by mi pomóc, choć by chcieli. Najgorsze, że nie mogą mnie przełączyć do osoby, która ma takie uprawnienia - choć, jak sami przyznali mój problem jest bardzo nietypowy - raczej nikt nie ma tak, by był odłączony od Internetu na co najmniej 25 dni.
Co to techników - to nie to, że oni tak nie działają - oni w ogóle nie działają.
Już wiem, gdzie jest zerwany kabel. Starszy sąsiad, który został odcięty od rodziny, bo nie ma telefonu - pokazał mi. Ale to nie interesuje Orange.
Podsumujmy:
1) wśród konsultantów nie ma woli, aby mi pomóc - nikt przekazał mojego problemu osobie decyzyjnej
2) nikt nie chce, a z reguły nie może, bo nie ma takiej informacji - wyjaśnić mi na czym polega awaria
3) w okolicy ani raz nie widziałem nikogo z Orange, żadnego technika
4) abym dostał zwrot pieniędzy za niedziałające usługi - to ja muszę pisać reklamację i postarać się o jej dostarczenie, a Orange łaskawie przez 30 dni może się zastanawiać, czy ma mi zwrócić, czy nie
Po raz kolejny napiszę: jestem w stanie zrozumieć awarię, choć podejrzane jest, że Orange robi z tego tajemnice, co to za awaria do której potrzebuje 25 dni (a może i więcej). Nie rozumiem i i nie akceptuję pogardzania mej osoby przez Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poradźcie co zrobić? Orange chce mi zepsuć Święta
@mak2napisał(-a)Szanowni Forumowicze,
już wiem, że na BOK nie rozmawia się z konsultantami, lecz najlepiej od razu poprosić o przełączenie do działu reklamacji. I tam (tada!) zostałem wysłuchany i zamiast wracającego, jak bumerang, że "się nie da". Moja prośba o zwiększenie pakietu została wysłuchana i mam dostać odpowiedź za 24h
Czekam na tę odpowiedź. Podzielę się nią, jak tylko dostanę.
Jak obstawiacie?
Obiecałem napisać, jaką dostałem odpowiedź od Orange po obiecanych 24h. Zostałem OLANY. Cisza.
Orange dysponuje nagraniem z wczoraj, godz. 15:44 - do sprawdzenia.
Wyjaśnij mi dlaczego konsultant może bezkarnie składać obietnice z których się nie wywiązuje?
Czy Orange traktuje tak wszystkich klientów, czy tylko ja jestem lekceważony?