Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Jakby dało okablować całą Polskę w tydzień, to by to zrobiono.
Anonim

Nie dotyczy

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka


Piotrekk85 napisał(-a):
Jakby dało okablować całą Polskę w tydzień, to by to zrobiono.

@Piotrekk85Tylko gdzie powstały 4 nowe bloki o bok mnie to będzie światłowód a linii tam nie ma tez będzie VECTRA i UPC. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Co do nie odbierania telefonu - pracownicy nie są w pracy 24/7. A nawet jak są w pracy - mogą być zajęci innymi sprawami, ani też nie mieć czasu na oddzwonienie. Od tego jest BOK czynne 24/7.


Orange jest złe i niedobre bo daje pracownikowi czas wolny. Poziom dyskusji i argumentów zbliża się do zera...
Anonim

Nie dotyczy

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

@Piotrekk85To ja już ciebie nie rozumiem, jak już dostałem kontakt do osoby odpowiedzialnej za takie sprawy i otrzymuje, sms zadzwonię później i cisza przez tydzień i wykonuje ponowny telefon za 2/3 dni i brak reakcji to mam się kontaktować się infolinia, w tej sprawie jak oni nic nie wiedza, na czym stanęła rozmowa.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

A czy ta osoba zajmuje się kontaktem z klientem?
Anonim

Nie dotyczy

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka


Piotrekk85 napisał(-a):
A czy ta osoba zajmuje się kontaktem z klientem?

Tak jest to osoba do kontaktu z klientem.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

To zatem nie jest to osoba od projektowania sieci. Być może ktoś z automatu odpisał, że oddzwoni później (niektóre telefony służbowe Orange mają taką funkcję). Taki pracownik też wg mnie nie powinien wcale rozmawiać z Tobą. Cześć hurtowa musi być rozdzielona od części detalicznej - regulacje UKE. Więc jeśli uzyskasz jakiekolwiek informacje - to będzie złamanie tych regulacji.
Anonim

Nie dotyczy

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Sprawa została już przekazana do działu projektowania.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka


Kierus57 napisał(-a):

@vdsl2wydaje się,ze jestem w lepszej sytuacji, bo splitter jest na słupie około 20m od budynku. O wymianie kabla miedzianego nikt w dobie swiatła nie chce słyszeć. Złożyłem przez maila prośbę o migrację do FTTH. minęło blisko 2 tygodnie i nic. Zgodnie z sugestia innych ludzi z forum odwiedziłem salon, poprosiłem z-ce kierownika salonu, wysłuchał mnie, zapisał dane i obiecał wysłać pytanie do DM, a ten tajemniczy Pan ma się zapytać w technicznym co się da zrobić. I tyle. Czekam i sobie z wami wymieniam poglądy, co sprawia mi przyjemność.


Prześledziłem kilka tematów bliżniaczopodobnych do mojego i stwierdzam, że nic  się nie zmieniło w podejściu Orange do klienta. Kilku dyskutantów radzi , aby dzwonić na numer bok( @Piotrekk85, @Artur), kolega @Anonim wzywa ( i słusznie ) do zmiany operatora. Są także głosy ( @Artur), które mówią, żeby dać sobie spokój, bo " co się nie opłaca, to się nie robi". Mam propozycję,żeby firma Orange w tych usługach, które się nie opłacają natychmiast wycofała się ze ich świadczenia. Ale póki co , to może @Artur spowodujesz, że ktoś odpowie na moje pisma złożone w salonie w Arkadii 2 tygodnie temu, albo odpowie z bok@orange.pl na mojego maila z 15 października br. Bo zarówno w uzbrajaniu w światłowód całej  Polski  , jak i przyzwoitej obsługi klientów trochę wam jeszcze brakuje. ( poza monitami o zapłacenie faktury. Tu działacie szybko).


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Podłączenie swiatłowodu Warszawa, ul. Mysłowicka

Niestety nikt tu nie ma wglądu w Twoje konto klienta, więc skontaktuj się z BOK i tam można to sprawdzić. Najlepiej wysyłać zgłoszenia przez mój Orange - wtedy możesz sprawdzić ich status.
Co do zgłoszeń z salonu, jeśli masz numer pod którym zostały zarejestrowane, ich status możesz sprawdzić na http://orange.pl/status

Poza tym zachęcam do zmiany na UPC, bo te setki osób piszących na profilu UPC na fejsie https://www.facebook.com/UPCpolska/ to przecież ja opłacam, by tam nikt nie przechodził.