Orange nie wystawia faktur za usługi stacjonarne


Poziom 2, Obserwator Przestworzy
  • 0
  • 0
  • 0

Orange nie wystawia faktur za usługi stacjonarne

Witam serdecznie , mam pytanie czy ktoś z was ma problem z fakturami za usługi stacjonarne ??? Od pażdziernika orange nie wystawia na moje konto faktur, po każdym kontakcie z biurem usługi jestem informowany że jest jakiś błąd w systemie i nie można wystawić faktury ale oczywiście twierdzą że jak wystawią to za wszystkie zaległe miesiące. Niestety jak ich zmusić do wystawienia , przecież potem nagromadzi się niezła suma a to nie jest z mojej winy .... co wy na to????? 

10 ODPOW. 10
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


Jurek1973 napisał(-a):

Witam serdecznie , mam pytanie czy ktoś z was ma problem z fakturami za usługi stacjonarne ??? Od pażdziernika orange nie wystawia na moje konto faktur, po każdym kontakcie z biurem usługi jestem informowany że jest jakiś błąd w systemie i nie można wystawić faktury ale oczywiście twierdzą że jak wystawią to za wszystkie zaległe miesiące. Niestety jak ich zmusić do wystawienia , przecież potem nagromadzi się niezła suma a to nie jest z mojej winy .... co wy na to????? 


@Jurek1973Jak masz, problem z e-faktura pozostaje, tylko przejście na fakturę papierową tak szybko Orange tego nie naprawia na twoim koncie.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 633
  • 1588
  • 21

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

 


Jurek1973 napisał(-a):

Witam serdecznie , mam pytanie czy ktoś z was ma problem z fakturami za usługi stacjonarne ??? Od pażdziernika orange nie wystawia na moje konto faktur,


Też kiedyś tak miałem a poradziłem sobie prosto:

 3 - 4 dni po okresie rozliczeniowym poszedłem do salonu Orange  z kasą i kasie pani wyciągała mi ile mam zapłacić.

Musiałem tylko podać karteczkę z numerem telefonu i nazwiskiem.

  PS. A na drugi raz zakładaj temat z problemem w odpowiednim dziale tematycznym a nie podpinaj się pod wątek-tasiemiec  😄


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5534
  • 18920
  • 187

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


Jozefg napisał(-a):

 


Jurek1973 napisał(-a):

Witam serdecznie , mam pytanie czy ktoś z was ma problem z fakturami za usługi stacjonarne ??? Od pażdziernika orange nie wystawia na moje konto faktur,


Też kiedyś tak miałem a poradziłem sobie prosto:

 3 - 4 dni po okresie rozliczeniowym poszedłem do salonu Orange  z kasą i kasie pani wyciągała mi ile mam zapłacić.

Musiałem tylko podać karteczkę z numerem telefonu i nazwiskiem.

  PS. A na drugi raz zakładaj temat z problemem w odpowiednim dziale tematycznym a nie podpinaj się pod wątek-tasiemiec  😄


@Jozefg, może zaproponujmy niech @Mikołaj wytnie i przeniesie... 

Co do płatności to co zaproponowałeś jest rozwiązaniem wygodnym w sytuacji gdy do salonu blisko... Ja ufam bankowi i Orange - zleciłem "polecenie pobrania" i mam z głowy problem płatności, pilnowania terminu  ...

 

@Jurek1973 Co do potencjalnej dużej sumy, to przecież wiesz że jakaś płatność czeka, więc możesz wpłacać przybliżoną sumę jak w minionych miesiącach, a ostateczne rozliczenia po wystawieniu faktur... chyba, że miewasz istotnie duże różnice w miesiącach.

Przy okazji, mam inny pomysł do sprawdzenia, ale jest mały warunek, potrzebny smartfon z aplikacją Mój Orange - wtedy po zalogowaniu się do niej danymi numeru stacjonarnego powinien być dostęp do informacji jakie czekają Cię płatności, być może uzyskasz dostęp do faktur....

 

Update - przenoszenie nieaktualne - Artur zrobił przeprowadzkę 😉 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32930
  • 39708
  • 1397

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Czasem zdarzają się błędy systemowe i jest wstrzymane wystawianie faktur. To są dosyć incydentalne przypadki.
Jeśli masz mniej więcej stałe opłaty, możesz nadpłacić samodzielnie na nr konta podany na poprzedniej fakturze.

Jeśli chodzi o zmuszenie - to podejrzewam błąd IT. Zgodnie z umową lub regulaminem (w zależności jaką masz ofertę) naliczenie opłat może być do 12 miesięcy wstecz.
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Dokładnie, tak jak piszą koledzy zawsze możesz wpłacić żblizone kwoty na swoje konto abonenckie w Orange....póżniej zostanie wszystko skorygowane i raczej żadna złotówka nie powinna Ci zginąć. Moim zdaniem to najprostsze rozwiązanie. Złóż pisemną reklamację w salonie Orange, poproś o pisemną odpowiedź i rekompensatę za utrudnienia. Pozdrawiam.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32930
  • 39708
  • 1397

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Nie wiem czy taka się rekompensata się należy bo jest to zgodne z umową lub regulaminem, choć każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie.
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Owszem, być może i nasza koleżanka ma taki zapis w swojej umowie, ale pewnie swoje przeżywa, martwi się, dzwoni na infolinię, pewnie ponosi koszta związane z tymi połączeniami, więc.......uważam że powinna domagać się rekompensaty i przeprosin - nie każdy musi wiedzieć że może wpłacić sobie pieniądze na swoje konto abonenckie, a tak jak piszesz zapłać sobie abonament za 12 msc, może to zrujnować domowy budżet.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32930
  • 39708
  • 1397

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Zwykle po pewnym czasie jest wysyłany list/mail z informacją i przeprosinami.
Ale nikt nie będzie oczekiwał zapłaty za 12 miesięcy...
termin płatności jest wydłużany - można go po kontakcie z BOK wydłużyć jeszcze bardziej...

Błędy IT niestety w każdej firmie się zdarzają, rachunki za prąd czasem też przychodzą, itp itd.
Są to naprawdę incydentalne przypadki.

Moja rada to cierpliwość. Plus ewentualnie śledzenie informacji na Mój Orange.

Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Orange nie wystawia faktur za usługi stacjonarne

W zeszłym roku rzeczywiście wystąpił błąd w wystawianiu faktur dla części klientów.

Faktury po prostu nie są wystawiane. Nie zobaczysz ich na MójOrange, na infolinii też nikt ich nie zobaczy bo ich w ogóle nie ma.

Z tego co wiem, to w grudniu 2016 części klientow wystawiono zaległe faktury. Kolejna akcja wystawiania zaleglych FV ruszyła w styczniu, więc możesz się ich spodziewać w najbliższym czasie.

Faktury zaległe mają wspólny termin płatności - 3 miesiące od daty ich rzeczywistego wystawienia. W takim wyjątkowym przypadku Orange również umożliwia zmianę tego terminu lub rozłożenie płatności na raty.