Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange nie wystawia faktur za usługi stacjonarne


Poziom 2, Obserwator
  • 0
  • 0
  • 0

Orange nie wystawia faktur za usługi stacjonarne

Witam serdecznie , mam pytanie czy ktoś z was ma problem z fakturami za usługi stacjonarne ??? Od pażdziernika orange nie wystawia na moje konto faktur, po każdym kontakcie z biurem usługi jestem informowany że jest jakiś błąd w systemie i nie można wystawić faktury ale oczywiście twierdzą że jak wystawią to za wszystkie zaległe miesiące. Niestety jak ich zmusić do wystawienia , przecież potem nagromadzi się niezła suma a to nie jest z mojej winy .... co wy na to????? 

10 ODPOW. 10
Anonim

Nie dotyczy

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


Jurek1973 napisał(-a):

Witam serdecznie , mam pytanie czy ktoś z was ma problem z fakturami za usługi stacjonarne ??? Od pażdziernika orange nie wystawia na moje konto faktur, po każdym kontakcie z biurem usługi jestem informowany że jest jakiś błąd w systemie i nie można wystawić faktury ale oczywiście twierdzą że jak wystawią to za wszystkie zaległe miesiące. Niestety jak ich zmusić do wystawienia , przecież potem nagromadzi się niezła suma a to nie jest z mojej winy .... co wy na to????? 


@Jurek1973Jak masz, problem z e-faktura pozostaje, tylko przejście na fakturę papierową tak szybko Orange tego nie naprawia na twoim koncie.


Poziom 24, Specjalista
  • 625
  • 1504
  • 21

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

 


Jurek1973 napisał(-a):

Witam serdecznie , mam pytanie czy ktoś z was ma problem z fakturami za usługi stacjonarne ??? Od pażdziernika orange nie wystawia na moje konto faktur,


Też kiedyś tak miałem a poradziłem sobie prosto:

 3 - 4 dni po okresie rozliczeniowym poszedłem do salonu Orange  z kasą i kasie pani wyciągała mi ile mam zapłacić.

Musiałem tylko podać karteczkę z numerem telefonu i nazwiskiem.

  PS. A na drugi raz zakładaj temat z problemem w odpowiednim dziale tematycznym a nie podpinaj się pod wątek-tasiemiec  😄


Poziom 36, Guru *
  • 4946
  • 13568
  • 168

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange


Jozefg napisał(-a):

 


Jurek1973 napisał(-a):

Witam serdecznie , mam pytanie czy ktoś z was ma problem z fakturami za usługi stacjonarne ??? Od pażdziernika orange nie wystawia na moje konto faktur,


Też kiedyś tak miałem a poradziłem sobie prosto:

 3 - 4 dni po okresie rozliczeniowym poszedłem do salonu Orange  z kasą i kasie pani wyciągała mi ile mam zapłacić.

Musiałem tylko podać karteczkę z numerem telefonu i nazwiskiem.

  PS. A na drugi raz zakładaj temat z problemem w odpowiednim dziale tematycznym a nie podpinaj się pod wątek-tasiemiec  😄


@Jozefg, może zaproponujmy niech @Mikołaj wytnie i przeniesie... 

Co do płatności to co zaproponowałeś jest rozwiązaniem wygodnym w sytuacji gdy do salonu blisko... Ja ufam bankowi i Orange - zleciłem "polecenie pobrania" i mam z głowy problem płatności, pilnowania terminu  ...

 

@Jurek1973 Co do potencjalnej dużej sumy, to przecież wiesz że jakaś płatność czeka, więc możesz wpłacać przybliżoną sumę jak w minionych miesiącach, a ostateczne rozliczenia po wystawieniu faktur... chyba, że miewasz istotnie duże różnice w miesiącach.

Przy okazji, mam inny pomysł do sprawdzenia, ale jest mały warunek, potrzebny smartfon z aplikacją Mój Orange - wtedy po zalogowaniu się do niej danymi numeru stacjonarnego powinien być dostęp do informacji jakie czekają Cię płatności, być może uzyskasz dostęp do faktur....

 

Update - przenoszenie nieaktualne - Artur zrobił przeprowadzkę 😉 


Poziom 40, Guru *****
  • 31484
  • 30002
  • 1334

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Czasem zdarzają się błędy systemowe i jest wstrzymane wystawianie faktur. To są dosyć incydentalne przypadki.
Jeśli masz mniej więcej stałe opłaty, możesz nadpłacić samodzielnie na nr konta podany na poprzedniej fakturze.

Jeśli chodzi o zmuszenie - to podejrzewam błąd IT. Zgodnie z umową lub regulaminem (w zależności jaką masz ofertę) naliczenie opłat może być do 12 miesięcy wstecz.
Anonim

Nie dotyczy

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Dokładnie, tak jak piszą koledzy zawsze możesz wpłacić żblizone kwoty na swoje konto abonenckie w Orange....póżniej zostanie wszystko skorygowane i raczej żadna złotówka nie powinna Ci zginąć. Moim zdaniem to najprostsze rozwiązanie. Złóż pisemną reklamację w salonie Orange, poproś o pisemną odpowiedź i rekompensatę za utrudnienia. Pozdrawiam.


Poziom 40, Guru *****
  • 31484
  • 30002
  • 1334

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Nie wiem czy taka się rekompensata się należy bo jest to zgodne z umową lub regulaminem, choć każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie.
Anonim

Nie dotyczy

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Owszem, być może i nasza koleżanka ma taki zapis w swojej umowie, ale pewnie swoje przeżywa, martwi się, dzwoni na infolinię, pewnie ponosi koszta związane z tymi połączeniami, więc.......uważam że powinna domagać się rekompensaty i przeprosin - nie każdy musi wiedzieć że może wpłacić sobie pieniądze na swoje konto abonenckie, a tak jak piszesz zapłać sobie abonament za 12 msc, może to zrujnować domowy budżet.


Poziom 40, Guru *****
  • 31484
  • 30002
  • 1334

Dot. Błędy techniczne Nasz Orange

Zwykle po pewnym czasie jest wysyłany list/mail z informacją i przeprosinami.
Ale nikt nie będzie oczekiwał zapłaty za 12 miesięcy...
termin płatności jest wydłużany - można go po kontakcie z BOK wydłużyć jeszcze bardziej...

Błędy IT niestety w każdej firmie się zdarzają, rachunki za prąd czasem też przychodzą, itp itd.
Są to naprawdę incydentalne przypadki.

Moja rada to cierpliwość. Plus ewentualnie śledzenie informacji na Mój Orange.

Pracuję w Orange
  • 60
  • 44
  • 6

Orange nie wystawia faktur za usługi stacjonarne

W zeszłym roku rzeczywiście wystąpił błąd w wystawianiu faktur dla części klientów.

Faktury po prostu nie są wystawiane. Nie zobaczysz ich na MójOrange, na infolinii też nikt ich nie zobaczy bo ich w ogóle nie ma.

Z tego co wiem, to w grudniu 2016 części klientow wystawiono zaległe faktury. Kolejna akcja wystawiania zaleglych FV ruszyła w styczniu, więc możesz się ich spodziewać w najbliższym czasie.

Faktury zaległe mają wspólny termin płatności - 3 miesiące od daty ich rzeczywistego wystawienia. W takim wyjątkowym przypadku Orange również umożliwia zmianę tego terminu lub rozłożenie płatności na raty.