- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
Cześć,
Od około pół roku w firmie mamy duży problem z internetem. Od momentu kiedy przeszliśmy na internet Orange DSL 80Mb cały czas występują problemy z jego stabilnością. Według umowy internet powinien działać z prędkością pomiędzy 10-80Mb/s - u Nas działa z prędkością około 20Mb/s i wszystko było by OK jak by nie fakt, że co 2-3 dni na kilka godzin (albo i cały dzień) jego prędkość spada do 0,5Mb/s downloadu , 600+ pingu i 0.1Mb/s uploadu. Po kontakcie z działem technicznym Orange powiedziano mi, że któreś naszych urządzeń emituje bardzo wysoki upload i zawala całe łącze.
Żaden z pracowników u Nas nie wysyła dużych plików (jedynie normalne maile i małe załączniki - ale przecież to nie powinno zawalać całego uploadu)
Moje pytanie - jak mogę sprawdzić które urządzenie powoduje taki upload albo po prostu co też innego mogło by być powodem i jak się do tego zabrać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
Uruchomiłbym jakiś program do monitorowania ruchu w sieci LAN... w sieci znajdziesz sporo propozycji, nie chcę sugerować żadnej... dlatego nie podaję nawet miejsc gdzie takie programy są oferowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
Rozumiem, że jak już ściągnę taki program to metodą prób i błędów odpinając kolejno każde urządzenie podpięte do sieci będę mógł zlokalizować problem?
(należy mieć pełen dostęp do routera?)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
metodą prób i błędów ... to nawet bez aplikacji do kontroli..
Można na dwa sposoby wyciąć wszystko i podpinać po kolei, badać ruch po jakimś czasie, albo odwrotnie - eliminować pojedynczo - badać - jak nie ma skoku - prrzywrócić - wypiąć następny...
żadna wcinka 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
Jeżeli się wkradł to wystarczy po prostu go usunąć?
Router jest nasz nie od operatora
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
Które procesy łączą się z internetem?
W menu Start wpisz "cmd" i uruchom wiersz poleceń jako administrator. Wpisz komendę "netstat -o". Wyświetli się lista informacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
@mabud73 jesli @filipfilip faktycznie ma usługę DSL nie Neostrada, to tam autoryzacja jest na poziomie dostarczonego sprzętu użytkownik sam nic nie wpisuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem DSL (niska prędkość łącza)
@filipfilip, nie oznaczaj mojej sugestii jako rozwiązanie dopóki nie sprawdzisz czy działa 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »