- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
@Arkanis to prawda, że czasami trudno jest operatora przekonać, ale może to jest usterka na łączu i do naprawienia, tylko trzeba dać sygnał operatorowi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
Usterka byłaby jednostkowym przypadkiem, sytuacja się powtarza. Chyba że Orange lubi normalizować usterki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
Skoro nie doceniasz wyrazów solidarności to już Twój problem. Zrozum jednak że wylewasz swoje pretensje na ludzi którzy są Bogu ducha winni i nic na Twoje relacje z Orange poradzić nie mogą. Co najwyżej mogą mieć podobne problemy. Zgłoś reklamację i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
Bo warto ostrzegać publicznie. Sam szukałem opinii i gdybym trafił na swój temat, zastanowiłbym się trzy razy przed wybraniem usługi. Natomiast dziękuję za sugestie z pro speedtestem, może ktoś inny będzie miał dodatkowy pomysł.
A swoją drogą, to bardzo ciekawe, jak bardzo Orange utrudnia składanie reklamacji. Max reklamacji nie przyjmie, maila nie ma 😉 Pisanie poleconych w roku 2021 xD, przecież to chore 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
No MAX jest faktycznie upierdliwy. Ale jeśli uruchomisz czat w godzinach pracy BOK to dość łatwo MAXa przekonasz żeby przełączył Cię na żywego człowieka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
@Arkanis wcale się nie dziwię Twojwmi niezadowoleniu. Jak złożysz reklamacje i nie będziesz się zgadzam z odpowiedzią zawsze można uderzyć wyżej - do UKE. Nie ma jednak co demonizować Orange, analogiczne problemy mają również klienci innych operatorów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
Byłem klientem Multimedia teraz Vectra i zmieniłem ze względu na niską jakość usług i na jakość obsługi klienta, ale tu jest gorzej 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
@Arkanis historia zna takie przypadki. Przeciążony węzeł. Na 100%. Na forum były wątki tego typu.
Certyfikowany pomiar uwiarygodni reklamację. Trzeba składać do skutku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
Wiem, że mój post raczej Ci w praktyce nie pomoże, ale zmagałem się z podobną sytuacją - właściwie identyczną. Też miałem problemy z utrzymaniem właściwych parametrów połączenia, tj. szybkość i opóźnienie na FTTH. Oczywiście problemem była przeciążona sieć. Wykonałem serię certyfikowanych pomiarów, zgłosiłem im reklamacje i co prawda po około półtorej tygodnia, ale problem zniknął na stałe. Było to na początku pandemii, gdy obciążenie nawet sieci światłowodowej było ogromne jak na możliwości zwykłego GPON. Po prostu Orange przełączył część klientów do innego portu.
U Ciebie raczej jest podobnie, jeśli problem występuje tylko w określonych porach dnia. Reklamuj, bo w umowie masz gwarantowane 200M.
Niestety problem będzie narastał, GPON nie jest z gumy. Powoli chyba Orange musi iść w stronę XGS-PON, bo klientów przybywa a pojemności nie do końca. 64 klientów z maksymalnie 2,5G/1,25G to zły pomysł w dobie taniego Gigabita, nawet przy założeniu że 90% z nich nie będzie korzystać - to 10% jest w stanie zapchać cały port.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s
@Arkanis Ale w czym problem zgłosić usterkę na infolinii? To chyba pierwsza normalna reakcja na problemy z usługą.