Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 33
  • 78
  • 0

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

Z góry uprzedzam, że nie życzę sobie banalnych odpowiedzi, jestem inżynierem sieciowym.

 

Co mam zrobić, żeby Orange łaskawie przestało tak overprovisionować moje łącze? Codziennie wieczorem zamiast nawet 60% z 1gbitps mam 80mbit/s co się przyczynia do tego, że jestem wielce niezadowolony i nigdy bym tej usługi nie zamówił, gdybym wiedział, że tak będzie.

74 ODPOW. 74

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18409
  • 52636
  • 710

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

@Arkanis żeby był porządny dowód na złożenie reklamacji proponuję wykonać certyfikowany pomiar:

https://pro.speedtest.pl/

Wyniki pomiaru z reklamacją przesłać na czacie.

 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 33
  • 78
  • 0

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

Właśnie to robię. Pewnie skończy się na olaniu mnie i na tym, że nie zrobię utrzymania naszego łącza korporacyjnego xD. Nie mają związku. Ale to za karę. Kilkanaście tysięcy mniej miesięcznie dla Oranżady mnie ucieszy.

Brawo Orange.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

Wykonaj test certyfikowany, zrób te cykle jak w instrukcji tam jest i prześlij je do Orange. Takie testy są podstawą do reklamacji prędkości. 80Mb/s to nie jest nawet minimalna prędkość w usłudze 1Gb/s, więc kwalifikuje się automatycznie do reklamacji, ale do tego lepiej mieć podkładkę w postaci testu certyfikowanego.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 33
  • 78
  • 0

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s

Właśnie robię te testy.

 

___________

* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Orange światłowód 80 mbit/s zamiast 1000 mbit/s