- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od wielu dni obserwuje przerwy w internet światłowód.
Jestem specjalistą IT i ewidentnie gubicie pakiety jeszcze przed wyjściem na świat
Moge zebrać statystyki jak będzie potrzeba
Wcześniej miałem UPC i działało jak trzeba na starym dobrym "koncetryku"
Jak sytuacja będzie się powtarzać złożę reklamację
______________________
*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@MahakalaPLnapisał(-a)Od wielu dni obserwuje przerwy w internet światłowód.
...
Widzę że jednak zdecydowałeś się napisać nieco więcej. No i fajnie. Ale to, co pokazujesz nie potwierdza tej tezy, że masz jakieś "przerwy w internet". Żeby takie przerwy pokazać musiałbyś "zebrać statystyki" z połączenia kablowego. A te zdaje się byłyby dobre. Czy nie? Bez potwierdzenia że z nimi wszystko jest w porządku dalsze działania sens mają umiarkowany.
Skoro podejrzewasz, że tak naprawdę problemem jest WiFi to po prostu wyłącz ten AP wbudowany w FB, bo on jest, powiedzmy... przeciętnej jakości, spraw sobie AP z prawdziwego zdarzenia i będziesz miał problem z WiFi z głowy.
Jakość połączeń WiFi nie jest gwarantowana w umowach, więc jeśli o to chodzi, to reklamacja nie ma sensu, na pewno zostanie odrzucona.
Co do ujemnych dBm to tak, w tym polu mają być ujemne, masz parametry bardzo dobre, całkowicie w normie.
Możesz też poczytać sobie oficjalne poradniki, a nuż coś znajdziesz użytecznego.
https://www.orange.pl/poradnik/twoj-internet/czy-wiesz-jak-wzmocnic-sygnal-wi-fi/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - przerwy w internecie, gubione są pakiety.
https://www.orange.pl/zobacz/kontakt/obsluga-klienta To forum samopomocowe użytkowników, tutaj gróźb nie przyjmujemy. Możemy sprawdzić czy u nas jest tak samo o ile podasz dodatkowe informacje. Masz jeszcze dodatkowy kanał kontaktu poprzez chat. Tam w prosty sposób możesz udostępnić logi dla supportu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - przerwy w internecie, gubione są pakiety.
Ok, zgłoś, nawet powinieneś. Tu jest forum samopomocowe klientów Orange.
Przede wszystkim kontakt z infolinią techniczną Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - przerwy w internecie, gubione są pakiety.
@MahakalaPLZgłoś...Twoje info jest na zasadzie "samochód nie jedzie". Opisujesz ogólnie i oczekujesz precyzyjnej porady. Ba, nawet naprawy w ciemno..
Jako spec od IT wiesz zapewne, że możliwości powstawania problemu wiele, a wsad informacyjny zerowy..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - przerwy w internecie, gubione są pakiety.
@agat13 Chociaż @MahakalaPL w zasadzie nie prosił o pomoc to chyba można w ciemno zasugerować sprawdzenie parametrów sygnału w menu FunBoxa. Zgodzisz się?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - przerwy w internecie, gubione są pakiety.
@SamotnickTrudno się nie zgodzić...Aspektów jest kilka. Czy to jest pełne FTTH? czy ma ONT-zewnętrzny? Czy to rBSA, gdzie na sieci innego operatora się mogą cuda dziać? Jak to konkretnie usługa i na jakim sprzęcie?Jak wygląda to w menu modemu-diagnostyka...
Gdzie są gubione pakiety i jak to weryfikuje? Jak wygląda speedtest certyfikowany? Itd, itd...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - przerwy w internecie, gubione są pakiety.
@agat13 Zapomniałem, że jak ma ONT to sobie może sprawdzić… diody na tymże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - przerwy w internecie, gubione są pakiety.
Też znam kilku specjalistów IT. Niestety w kwestiach teletransmisji są lajkonikami 😂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - przerwy w internecie, gubione są pakiety.
@marder a nawet lejkami 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Światłowód - przerwy w internecie, gubione są pakiety.
@MahakalaPLnapisał(-a)Od wielu dni obserwuje przerwy w internet światłowód.
Jestem specjalistą IT i ewidentnie gubicie pakiety jeszcze przed wyjściem na świat
Moge zebrać statystyki jak będzie potrzeba
Wcześniej miałem UPC i działało jak trzeba na starym dobrym "koncetryku"
Jak sytuacja będzie się powtarzać złożę reklamację
Nie rozumiem czemu chcesz czekać ze zgłoszeniem reklamacji. Jeśli coś jest uszkodzone, to trzeba to naprawić. Masz umowę w której są określone warunki świadczenia usługi, jeśli coś się nie zgadza to oczywiście że reklamuj. Na co jeszcze czekasz?
- « Poprzedni
- Następny »