- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa w Orange to kpina
Sprawa tyczy się przeniesiania usługi stacjonarnej na inny adres. Po ponad miesiącu czekania Orange uznało, że nie ma możliwości podłączenia mi internetu pod nowy adres ( za drogo itp itd.) mimo, że skrzynka znajduje się 20m od mojej działki. Wysyłałem maila do nich w sprawie partycypowania w kosztach i z ogólnymi zapytaniami. Odpowiedź oczywiście prawdopodobnie wysłana z automatu w której kazali mi iść do głownej siedziby w moim mieście. W głównej siedzibie nikt nic nie wie, i nie jest w stanie udzielić żadnych informacji. CZY MOŻNA SIĘ W JAKIŚ LUDZKI SPOSÓB SKONTAKTOWAĆ Z KIMŚ KOMPETENTNYM W TEJ FIRMIE? Wszyscy każą wysyłać email na ten sam adres.
Jak to możliwe, że tak duża firma ma tak głęboko w poważaniu swoich klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa w Orange to kpina
Dziwna sytuacja. A może warto przyjrzeć się ofercie LTE domowy?? Jest całkiem przystępna. Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa w Orange to kpina
W mojej lokalizacji mimo zapewnień mapki zasięgu, LTE nie występuje (3G nieraz H+)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa w Orange to kpina
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa w Orange to kpina
@Alius, podsumowując:
- otrzymałeś prawidłową informację, że pod Twoim nowym miejscem zamieszkania Orange nie świadczy usługi dostępu do internetu
- nie spodobała Ci się ta odpowiedź, więc postanowiłeś napisać tutaj, że "firma ma głęboko w poważaniu swoich klientów"
Dobrze rozumiem, że oczekiwałbyś, aby firma inwestowała także w miejscach, gdzie jest to dla niej nieopłacalne i dopiero wtedy uznałbyś, że "dba o swoich klientów"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa w Orange to kpina
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obsługa w Orange to kpina
@Aliusna brak mozliwosci technicznych może składać sie wiele czynników. Pomimo tego ze skrzynka znajduje sie 20m od Ciebie nic nie oznacza.
Głównymi powodami braku realizacji takiego przeniesienia jest:
- brak wolnej pary w kablu
- do przeniesienia Twojej uslugi konieczne jest pozyskanie zgody od wlasciciela drogi na przekop od skrzynki do domu
- konieczny projekt lub uzgodnienia formalo-prawne (zbyt duzy koszt)
- brak zgody od np, sasiada bo konieczne jest poprowadzenie przylacza przez jego działke
i wiele wiele innych.
W mojej ocenie obsluga Orange to nie kpina... no ale kazdy ma prawo miec swoje zdanie.
Powiedz mi z jakiej dokladnie uslugi korzystasz, sama Neostrada, Neostrada z TV czy Funpack??
PS. Fakt na infolinie BOK nie dzwonią klienci ktorzy nie maja problemów. Uwazam iz ktos jest "zly" bo nie dostalem tego co chcialem lub "dobry" bo dal mi to cos jest malo sprecyzowane a oczernianie kazdego pracownika Orange to ocena na wyrost. Czy idąc do salonu eksluzywnych aut oczekujesz ze auto warte 1mln dostaniesz za polowę?