Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem ciągłego rozłączania.


Poziom 4, Obserwator
  • 2
  • 0
  • 0

Problem ciągłego rozłączania.

Witam, jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem FunBoxa z oferty "do 30mb's". Usługę tę mam od ponad roku. Nieustannie prześladuję mnie problem rozłączania internetu i pojawiania się czerwonej diody. Wielokrotnie pojawiali się technicy niewyjaśniając właściwie przyczyny, tylko uspokajając twierdzeniem "już teraz będzie w porządku" - owszem, było za każdym razem, ale przez maksymalnie 2-3 tygodnie. Problem rozłączania wciąż wraca. Niekiedy w przeciągu dnia potrafi się zdesynchronizować myślę, że spokojnie od 30 do 70 razy. Istnieją jakieś permanentne rozwiązania tegoż problemu?

2 ODPOW. 2

Poziom 35, Ekspert
  • 2850
  • 4765
  • 122

Problem ciągłego rozłączania.

Najprawdopodobniej wina leży po stronie starej infrastruktury telekomunikacyjnej na Twojej linii. Niestety jeżeli masz z połączenia wyciągnięte na siłę te 30mbs, takie rzeczy się będą pojawiały...do tego odległość od centrali i kłopoty gotowe. Z mojej strony to tylko domysły i analiza najczęstszych przyczyn takich problemów...
Anonim

Nie dotyczy

Problem ciągłego rozłączania.

A ja bym to reklamował do skutku......