17-03-2017
21:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2017
21:48
Problem ciągłego rozłączania.
Witam, jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem FunBoxa z oferty "do 30mb's". Usługę tę mam od ponad roku. Nieustannie prześladuję mnie problem rozłączania internetu i pojawiania się czerwonej diody. Wielokrotnie pojawiali się technicy niewyjaśniając właściwie przyczyny, tylko uspokajając twierdzeniem "już teraz będzie w porządku" - owszem, było za każdym razem, ale przez maksymalnie 2-3 tygodnie. Problem rozłączania wciąż wraca. Niekiedy w przeciągu dnia potrafi się zdesynchronizować myślę, że spokojnie od 30 do 70 razy. Istnieją jakieś permanentne rozwiązania tegoż problemu?
Etykiety:
2 ODPOW. 2
17-03-2017
23:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-03-2017
23:50
Problem ciągłego rozłączania.
Najprawdopodobniej wina leży po stronie starej infrastruktury telekomunikacyjnej na Twojej linii. Niestety jeżeli masz z połączenia wyciągnięte na siłę te 30mbs, takie rzeczy się będą pojawiały...do tego odległość od centrali i kłopoty gotowe. Z mojej strony to tylko domysły i analiza najczęstszych przyczyn takich problemów...
18-03-2017
15:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-03-2017
15:48
Problem ciągłego rozłączania.
A ja bym to reklamował do skutku......