Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Obsługa w Orange to kpina


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Obsługa w Orange to kpina

Sprawa tyczy się przeniesiania usługi stacjonarnej na inny adres. Po ponad miesiącu czekania Orange uznało, że nie ma możliwości podłączenia mi internetu pod nowy adres ( za drogo itp itd.) mimo, że skrzynka znajduje się 20m od mojej działki. Wysyłałem maila do nich w sprawie partycypowania w kosztach i z ogólnymi zapytaniami. Odpowiedź oczywiście prawdopodobnie wysłana z automatu w której kazali mi iść do głownej siedziby w moim mieście. W głównej siedzibie nikt nic nie wie, i nie jest w stanie udzielić żadnych informacji. CZY MOŻNA SIĘ W JAKIŚ LUDZKI SPOSÓB SKONTAKTOWAĆ Z KIMŚ KOMPETENTNYM W TEJ FIRMIE? Wszyscy każą wysyłać email na ten sam adres. 

Jak to możliwe, że tak duża firma ma tak głęboko w poważaniu swoich klientów. 

6 ODPOW. 6
Anonim

Nie dotyczy

Obsługa w Orange to kpina

Dziwna sytuacja. A może warto przyjrzeć się ofercie LTE domowy?? Jest całkiem przystępna. Pozdrawiam 🙂 


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Obsługa w Orange to kpina

W mojej lokalizacji mimo zapewnień mapki zasięgu, LTE nie występuje (3G nieraz H+)


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38746
  • 1388

Obsługa w Orange to kpina

Niestety Orange już odchodzi od partycypacji kosztów, bo są to kwoty rzędów tysięcy złotych a nie wiele osób chce to zapłacić. Jeśli mimo wszystko jesteś zainteresowany, wyślij pismo na Skierniewice z danymi. Warto podać komórkowy telefon kontaktowy.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Obsługa w Orange to kpina

@Alius, podsumowując:

 

  • otrzymałeś prawidłową informację, że pod Twoim nowym miejscem zamieszkania Orange nie świadczy usługi dostępu do internetu
  • nie spodobała Ci się ta odpowiedź, więc postanowiłeś napisać tutaj, że "firma ma głęboko w poważaniu swoich klientów"

Dobrze rozumiem, że oczekiwałbyś, aby firma inwestowała także w miejscach, gdzie jest to dla niej nieopłacalne i dopiero wtedy uznałbyś, że "dba o swoich klientów"?

Anonim

Nie dotyczy

Obsługa w Orange to kpina

@Artur kolegę @Alius pewnie poniosły nerwy. Ale mam nadzieję że jednak jego świat będzie jeszcze pomarańczowy 🙂 


Pracuję w Orange
  • 35
  • 24
  • 3

Obsługa w Orange to kpina

@Aliusna brak mozliwosci technicznych może składać sie wiele czynników. Pomimo tego ze skrzynka znajduje sie 20m od Ciebie nic nie oznacza.

Głównymi powodami braku realizacji takiego przeniesienia jest:

- brak wolnej pary w kablu

- do przeniesienia Twojej uslugi konieczne jest pozyskanie zgody od wlasciciela drogi na przekop od skrzynki do domu

- konieczny projekt lub uzgodnienia formalo-prawne (zbyt duzy koszt)

- brak zgody od np, sasiada bo konieczne jest poprowadzenie przylacza przez jego działke

i wiele wiele innych.

W mojej ocenie obsluga Orange to nie kpina... no ale kazdy ma prawo miec swoje zdanie.

 

Powiedz mi z jakiej dokladnie uslugi korzystasz, sama Neostrada, Neostrada z TV czy Funpack??

 

PS. Fakt na infolinie BOK nie dzwonią klienci ktorzy nie maja problemów. Uwazam iz ktos jest "zly" bo nie dostalem tego co chcialem lub "dobry" bo dal mi to cos jest malo sprecyzowane a oczernianie kazdego pracownika Orange to ocena na wyrost. Czy idąc do salonu eksluzywnych aut oczekujesz ze auto warte 1mln dostaniesz za polowę?