Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

ONT orange dostęp do panelu zarządzania

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 40
  • 56
  • 1

ONT orange dostęp do panelu zarządzania

To już oni o tym powinni wiedzieć i decydować .Ja tylko pisałem na czacie automat wykonywał diagnostykę ,stwierdzał nieprawidłowości i nadawał numer zgłoszenia .Następnie dzwonili technicy( było kilka zgłoszeń) sprawdzali coś tam na funbox 3 .Coś tam robili, kazali resetować funboxa ,aż w końcu byli w domu i sprawdzali linię ,test na moim PC i po telefonach do "góry" stwierdzili ,że pewnie więcej na tej linii nie pójdzie ,a moja prędkość i tak mieści się w widełkach. Na tym zakończyła się moja walka z uzyskaniem wyższych prędkości i przeszedłem na opcję do 600Mb/s ,która chodziła bardzo dobrze.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14215
  • 58434
  • 706

ONT orange dostęp do panelu zarządzania

@Ale wwedług mnie to Monterzy źle zareagowali. Nie pociągnęli tematu testów na własnym sprzęcie. Znów zawiódł czynnik ludzki, a info dla klienta, że tak musi być jest nieprofesjonalne na maxa


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14215
  • 58434
  • 706

ONT orange dostęp do panelu zarządzania

@marder i po to mają swojego laptopa...


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2754
  • 10112
  • 53

ONT orange dostęp do panelu zarządzania


@agat13napisał(-a)

@Alewwedług mnie to Monterzy źle zareagowali. Nie pociągnęli tematu testów na własnym sprzęcie. Znów zawiódł czynnik ludzki, a info dla klienta, że tak musi być jest nieprofesjonalne na maxa


Dokładnie po to buduje się nową sieć żeby świadczyć usługi na lata. Dziś 1Gb/s a jutro 10. To nie stare kable leżące w ziemi od 50 lat żeby zakładać że tak musi być bo więcej z tego się nie wyciągnie. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14215
  • 58434
  • 706

ONT orange dostęp do panelu zarządzania

@marder Tylko czy takie podejście monterów nie psuje wizerunku firmy?


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2754
  • 10112
  • 53

ONT orange dostęp do panelu zarządzania


@agat13napisał(-a)

@marder Tylko czy takie podejście monterów nie psuje wizerunku firmy?


Samo życie. Szwagier prowadził salon T-Mobile to mówił że tylu się przewinęło młodych ludzi u niego a żaden nie spełnił oczekiwań. Zero zaangażowania, zainteresowania pracą. Nic tylko smartfon w łapę i gdzieś w kącie pisanie ze znajomymi byle do końca zmiany. Ale kasy to by na dzień dobry chcieli tyle że głowa mała.  


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32770
  • 38732
  • 1388

ONT orange dostęp do panelu zarządzania

Każda awaria psuje wizerunek, ale niestety usługi masowe nie są robione tak by były w 100% niezawodne. Skalkulowane jest działanie na około 90%. Jak ktoś potrzebuje większej "niezawodności", to są usługi z SLA (choć w Orange ciężko je wziąć dla klientów indywidualnych).

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 86
  • 121
  • 0

ONT orange dostęp do panelu zarządzania


@przemo3napisał(-a)

To już oni o tym powinni wiedzieć i decydować .Ja tylko pisałem na czacie automat wykonywał diagnostykę ,stwierdzał nieprawidłowości i nadawał numer zgłoszenia .Następnie dzwonili technicy( było kilka zgłoszeń) sprawdzali coś tam na funbox 3 .Coś tam robili, kazali resetować funboxa ,aż w końcu byli w domu i sprawdzali linię ,test na moim PC i po telefonach do "góry" stwierdzili ,że pewnie więcej na tej linii nie pójdzie ,a moja prędkość i tak mieści się w widełkach. Na tym zakończyła się moja walka z uzyskaniem wyższych prędkości i przeszedłem na opcję do 600Mb/s ,która chodziła bardzo dobrze.


@przemo3  Stwierdzenie o "mieszczeniu się w widełkach" byłoby dla mnie sygnałem do wysłania monterów na drzewo. Oczywiście nie wykłócałbym się z monterem, tylko albo odmówiłbym odebrania instalacji gdyby sprawa wyszła na etapie prób odbiorczych, albo składałbym konkretną reklamację, gdyby problem pojawił się na etapie eksploatacji. Płacę za usługę o określonych parametrach i te parametry, że zacytuję klasyka, mi się po prostu należą. Wielokrotnie przekonałem się, że dobrze napisany papier działa zaskakująco skutecznie.

Dodam jeszcze, że "kazanie resetowania funboxa" jest również naruszeniem parametru usługi, konkretnie jej dostępności. Na rynku konsumenckim takie krótkotrwałe przerwy zazwyczaj są ignorowane, tym niemniej warto takie incydenty odnotowywać, bo w dłuższym okresie kto wie, czy się nie przydadzą. Inaczej brzmi reklamacja "internet jest niestabilny", a inaczej "w okresie od... do... wystąpiło X przerw w dostępności usługi, trwających typowo ..., Y z nich polegało na resecie urządzenia abonenckiego wykonanym na polecenie technika, oto lista numerów zgłoszeń."


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 40
  • 56
  • 1

ONT orange dostęp do panelu zarządzania

Dlatego zrezygnowałem z usługi przed upływem 14 dni. A co do zgłaszania kolejnych reklamacji to informacja od operatora o opłacie za wzywanie  kolejny raz techników którzy stwierdzili, że parametry łącza są w normie spowodowała ,że zrezygnowałem z walki w tym temacie. Ale reklamacje za kilkudniowy brak internetu i naliczenie opłaty za ponowną instalacje usługi przyniosły pozytywny efekt w postaci korekt na fakturze na kwotę ok - 80 zł.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14215
  • 58434
  • 706

ONT orange dostęp do panelu zarządzania

@przemo3 W celach badawczych możesz podać dokładną nazwę karty sieciowej. Typ,model i sterowniki nowe i stare (data wypuszczenia do obiegu)?