Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 1

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

Dnia 31.08.2020 złożył zamówienie przez internet. Do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał. żandej pomocy na infoliniach 510 100 100 oraz 801234567.

 

Prosze o interwencję!!!

 

___________

* Zakryto nr zgłoszenia – moderator Kinga

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 1

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

Sprawa się rozwiązała. Otrzymałem telefon od sklepu internetowego.

( nie zdążyłem złożyć pisma o interwencję w salonie)

Podsumowując (gdyby ktoś miał podobny problem)

 

Data złożenia zamówienia przez internet 31.08.2020

Data otrzymania telefonu: 07.09.2020

Brak możliwości przyśpieszenia zamówienia gdyż do momentu aż ktoś ze sklepu internetowego (kto obrabia wnioski przez internet) nie oddzwoni - w systemie nie będzie widniało zamówienie.

 

telefon i umówienie montera 🙂

 

Życzę powodzenia w zamówieniach przez internet.

 

Pozostaje tylko czekać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

Niestety z poziomu forum nikt nie ma wglądu w systemy obsługowe Orange. Próbowałeś złożyć reklamacje pod którymś z podanych numerów?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2591
  • 7012
  • 189

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

@Kamileczek87 wejdz na https://www.orange.pl/status_zamowienia.phtml

Aby sprawdzić jaki jest status twojego zamówienia podaj jego numer oraz kod aktywacyjny.Znajdziesz je w e-mailu, wysłanym do Ciebie po dokonaniu zamówienia.

 

Informacja o statusie 

O każdej zmianie statusu zamówienia będziesz na bieżąco informowany na Twój adres e-mail oraz SMS-em na podany przez Ciebie numer kontaktowy.

 

Możesz również zalogować się do swojego konta w Mój Orange i w zakładce zlecenia i zakupy wybierz opcję status zleceń. 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 1

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

Niestety zamówienie nie jest obsłużone które osoby które obrabiają zamówienia przez internet i to zamówienie jeszcze nie istnieje. Jedynego e-maila jakiego dostałem to ze ktoś w ciągu 24h się ze mną skontaktuje w celu potwiedzenia danych z zamówienia.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 1

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

dziękujemy za złożenie zamówienia w Orange 

 

 



W ciągu 24 godzin skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych z zamówienia.

Pozdrawiamy
Orange.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 1

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

Polecono mi napisać na forum i zlożyć reklamację/ prośbe o interwencję w salonie. Dzisiaj forum w poniedziałek salon


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2591
  • 7012
  • 189

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

A czy w tym mailu otrzumanym po zlozeniu zamowienia nie bylo zadnego kodu aktywacyjnego? 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 1

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

Nic nie dostałem a nr zamówienia spisałem krok po przetworzeniu mojego zamówienia na stronie www (po wybraniu pakietu i wprowadzeniu danych osobowych) Nawet nie widniał w e-mailu.

 

____________

* Poprawiono czytelność wpisu - Wiktor


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2591
  • 7012
  • 189

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

@Kamileczek87 bardzo dziwna sytuacja. Poczekaj do poniedzialku i udaj sie do salonu lub zrob rowniez zgloszenie reklamacyje np na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX

Czasami jak wykonywałem zakupy przez sklep internetowy Orange, to zauważyłem, że bez zalogowania na swoje konto trzeba prawidłowo wszystkie dane wypełnić, zaznaczyś regulaminy i potwierdzenia. Nie wszystkie sposoby dostarczenia urządzenia są akceptowane. Po zalogowaniu na konto jest dużo prościej i sprawniej. 

 

@Kamileczek87 czy prawidłowo zostały zaznaczone akceptację regulaminu i sposoby dostarczania przesyłki? Może coś nie zostało potwierdzone, a jeśli zamówienie przez www poszło prawidłowo, to czy e-maila nie dostałeś i nie znalazł się w spanie? Mógł być tam link autoryzacyjny/potwierdzający zamówienie. Warto po złożeniu zamówienia sprawdzić na infolinii, ja tak robię.

 

Na stronach Orange mogła by zostać zawarta informacją jak np na stronie PLAY: " Zamówienie dla nowych klientów nie może przekraczać 1200 PLN lub 3 sztuk". Dla mnie to jasna informacją, niż anulowanie zamówienia i brak wyjaśnienia, czemu tak jest.