- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Makabrycznie wolny internet
Posiadam u Was internet domowy. Na umowie deklarowana prędkość do 10 Mb/s a minimalna to 1.
Robiłem już wszystko, co tylko możliwe. Reset routera, przywrócenie ustawień fabrycznych...
Prędkość od dwóch tygodni bez zmian, czyli maksymalnie 0.5 Mb/s
Czekam na wyjaśnienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Makabrycznie wolny internet
@tomogit na jakich urządzeniach korzystasz z internetu?
Parametry linii są w porządku, synchronizacja na 10 Mbit/s, brak błędów. Zakładam, że jedno z urządzeń może pobierać znaczne ilości danych lub nasz po prostu wirusa na urządzeniu na którym korzystasz z internetu.
Sprawdź jeszcze czy nie masz zaległości w płatnościach za usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Makabrycznie wolny internet
Korzystam na telefonie.
Obecnie tylko jedno urządzenie. Nie pobiera znacznej ilości ani nie wysyła wielu danych. Wszystkie backupy wyłączone.
Odłączyłem również wszystkie urządzenie podłączone kablem do routera.
Co jeszcze mogę sprawdzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Makabrycznie wolny internet
@tomogit możesz jeszcze sprawdzić, czy tylko jedno urządzenie masz zalogowane na router, czy nie ma jakiś nieautoryzowanych połączeń z Twoja siecią WiFi.
Jeżeli są trudności w sprawdzeniu, to możesz zmienić hasło do WiFi.
Jeżeli masz router FunBox-a, to możesz zarządzanie siecią śledzić przez apkę Mój FunBox.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Makabrycznie wolny internet
@tomogit a nie masz czasem jakichs zaleglosci w rachunkach za internet? Takie obnizenie predkosci doskonale mi do tego pasuje😁