Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Makabrycznie wolny internet


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Makabrycznie wolny internet

Posiadam u Was internet domowy. Na umowie deklarowana prędkość do 10 Mb/s a minimalna to 1. 
Robiłem już wszystko, co tylko możliwe. Reset routera, przywrócenie ustawień fabrycznych... 

 

Prędkość od dwóch tygodni bez zmian, czyli maksymalnie 0.5 Mb/s

9E30D161-A031-4102-A028-1CFDB147345E.png


Czekam na wyjaśnienia. 

4 ODPOW. 4

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19707
  • 57139
  • 780

Makabrycznie wolny internet

@tomogit na jakich urządzeniach korzystasz z internetu?

Parametry linii są w porządku, synchronizacja na 10 Mbit/s, brak błędów. Zakładam, że jedno z urządzeń może pobierać znaczne ilości danych lub nasz po prostu wirusa na urządzeniu na którym korzystasz z internetu.

Sprawdź jeszcze czy nie masz zaległości w płatnościach za usługi.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Makabrycznie wolny internet

Korzystam na telefonie.


Obecnie tylko jedno urządzenie. Nie pobiera znacznej ilości ani nie wysyła wielu danych. Wszystkie backupy wyłączone.

Odłączyłem również wszystkie urządzenie podłączone kablem do routera.

 

Co jeszcze mogę sprawdzić?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19707
  • 57139
  • 780

Makabrycznie wolny internet

@tomogit możesz jeszcze sprawdzić, czy tylko jedno urządzenie masz zalogowane na router, czy nie ma jakiś nieautoryzowanych połączeń z Twoja siecią WiFi.

 

Jeżeli są trudności w sprawdzeniu, to możesz zmienić hasło do WiFi.

 

Jeżeli masz router FunBox-a, to możesz zarządzanie siecią śledzić przez apkę Mój FunBox.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2590
  • 7007
  • 189

Makabrycznie wolny internet

@tomogit a nie masz czasem jakichs zaleglosci w rachunkach za internet? Takie obnizenie predkosci doskonale mi do tego pasuje😁