2
Postów
2
Kudo
0
Rozwiązania
1 odpowiedź
1 like
1 temat
07-09-2020 23:16
Korzystam na telefonie.Obecnie tylko jedno urządzenie. Nie pobiera znacznej ilości ani nie wysyła wielu danych. Wszystkie backupy wyłączone.Odłączyłem również wszystkie urządzenie podłączone kablem do routera. Co jeszcze mogę sprawdzić?
07-09-2020 22:54
Posiadam u Was internet domowy. Na umowie deklarowana prędkość do 10 Mb/s a minimalna to 1. Robiłem już wszystko, co tylko możliwe. Reset routera, przywrócenie ustawień fabrycznych... Prędkość od dwóch tygodni bez zmian, czyli maksymalnie 0.5 Mb/sCzekam n [...]
07-09-2020 23:16
Korzystam na telefonie.Obecnie tylko jedno urządzenie. Nie pobiera znacznej ilości ani nie wysyła wielu danych. Wszystkie backupy wyłączone.Odłączyłem również wszystkie urządzenie podłączone kablem do routera. Co jeszcze mogę sprawdzić?
07-09-2020 22:54
Posiadam u Was internet domowy. Na umowie deklarowana prędkość do 10 Mb/s a minimalna to 1. Robiłem już wszystko, co tylko możliwe. Reset routera, przywrócenie ustawień fabrycznych... Prędkość od dwóch tygodni bez zmian, czyli maksymalnie 0.5 Mb/sCzekam n [...]