- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dnia 31.08.2020 złożył zamówienie przez internet. Do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał. żandej pomocy na infoliniach 510 100 100 oraz 801234567.
Prosze o interwencję!!!
___________
* Zakryto nr zgłoszenia – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawa się rozwiązała. Otrzymałem telefon od sklepu internetowego.
( nie zdążyłem złożyć pisma o interwencję w salonie)
Podsumowując (gdyby ktoś miał podobny problem)
Data złożenia zamówienia przez internet 31.08.2020
Data otrzymania telefonu: 07.09.2020
Brak możliwości przyśpieszenia zamówienia gdyż do momentu aż ktoś ze sklepu internetowego (kto obrabia wnioski przez internet) nie oddzwoni - w systemie nie będzie widniało zamówienie.
telefon i umówienie montera 🙂
Życzę powodzenia w zamówieniach przez internet.
Pozostaje tylko czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
Niestety z poziomu forum nikt nie ma wglądu w systemy obsługowe Orange. Próbowałeś złożyć reklamacje pod którymś z podanych numerów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
@Kamileczek87 wejdz na https://www.orange.pl/status_zamowienia.phtml
Aby sprawdzić jaki jest status twojego zamówienia podaj jego numer oraz kod aktywacyjny.Znajdziesz je w e-mailu, wysłanym do Ciebie po dokonaniu zamówienia.
Informacja o statusie
O każdej zmianie statusu zamówienia będziesz na bieżąco informowany na Twój adres e-mail oraz SMS-em na podany przez Ciebie numer kontaktowy.
Możesz również zalogować się do swojego konta w Mój Orange i w zakładce zlecenia i zakupy wybierz opcję status zleceń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
Niestety zamówienie nie jest obsłużone które osoby które obrabiają zamówienia przez internet i to zamówienie jeszcze nie istnieje. Jedynego e-maila jakiego dostałem to ze ktoś w ciągu 24h się ze mną skontaktuje w celu potwiedzenia danych z zamówienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
dziękujemy za złożenie zamówienia w Orange | |
| |
W ciągu 24 godzin skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych z zamówienia. Pozdrawiamy |
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
Polecono mi napisać na forum i zlożyć reklamację/ prośbe o interwencję w salonie. Dzisiaj forum w poniedziałek salon
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
A czy w tym mailu otrzumanym po zlozeniu zamowienia nie bylo zadnego kodu aktywacyjnego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
Nic nie dostałem a nr zamówienia spisałem krok po przetworzeniu mojego zamówienia na stronie www (po wybraniu pakietu i wprowadzeniu danych osobowych) Nawet nie widniał w e-mailu.
____________
* Poprawiono czytelność wpisu - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
@Kamileczek87 bardzo dziwna sytuacja. Poczekaj do poniedzialku i udaj sie do salonu lub zrob rowniez zgloszenie reklamacyje np na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
Czasami jak wykonywałem zakupy przez sklep internetowy Orange, to zauważyłem, że bez zalogowania na swoje konto trzeba prawidłowo wszystkie dane wypełnić, zaznaczyś regulaminy i potwierdzenia. Nie wszystkie sposoby dostarczenia urządzenia są akceptowane. Po zalogowaniu na konto jest dużo prościej i sprawniej.
@Kamileczek87 czy prawidłowo zostały zaznaczone akceptację regulaminu i sposoby dostarczania przesyłki? Może coś nie zostało potwierdzone, a jeśli zamówienie przez www poszło prawidłowo, to czy e-maila nie dostałeś i nie znalazł się w spanie? Mógł być tam link autoryzacyjny/potwierdzający zamówienie. Warto po złożeniu zamówienia sprawdzić na infolinii, ja tak robię.
Na stronach Orange mogła by zostać zawarta informacją jak np na stronie PLAY: " Zamówienie dla nowych klientów nie może przekraczać 1200 PLN lub 3 sztuk". Dla mnie to jasna informacją, niż anulowanie zamówienia i brak wyjaśnienia, czemu tak jest.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »