- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nr zamówienia 2020XXX/M/Z/XXXXX
Miałem to samo. Zamówienia złożone przez stronę internetową to jakiś fejk.
Nie mają ich w systemie. Przed rozmową możesz tysiąc razy wypełnić formularz i tak nie będą mieli informacji że składałeś zamówienie. To im się chyba po miesiącu synchronizuje w systemach ;]
Zadzwoń i zamów telefonicznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawa się rozwiązała. Otrzymałem telefon od sklepu internetowego.
( nie zdążyłem złożyć pisma o interwencję w salonie)
Podsumowując (gdyby ktoś miał podobny problem)
Data złożenia zamówienia przez internet 31.08.2020
Data otrzymania telefonu: 07.09.2020
Brak możliwości przyśpieszenia zamówienia gdyż do momentu aż ktoś ze sklepu internetowego (kto obrabia wnioski przez internet) nie oddzwoni - w systemie nie będzie widniało zamówienie.
telefon i umówienie montera 🙂
Życzę powodzenia w zamówieniach przez internet.
Pozostaje tylko czekać.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »